اخبار داغ

در انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای شهر ملایر

همه سرجای خود ماندند،جز رئیس/انتخابات بدون رقیب!

همه سرجای خود ماندند،جز رئیس/انتخابات بدون رقیب!
اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر ملایر در سال چهارم بدون رقیب انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ جلسه انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه  شورای شهر ملایر بعدازظهر یکشنبه در صحن شورای برگزار و رضا زنگنه به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر ملایر در سال چهارم  انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

رضا نوروزی در ابتدای این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا و ایثارگران نبود امروز ایران اسلامی این امنیت را نداشت.

,

رئیس شورای شهر ملایر گفت: امروز در کشورهای دورتادور ایران ازجمله عراق، سوریه و یمن اقدامات تروریستی فراوانی انجام‌شده و این کشورها در ناامنی به سر می‌برند.

,

وی افزود: کشور ایران اسلامی علی رقم تمام ناامنی‌های به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان امن‌ترین کشور منطقه است.

,

وی کرد که شورا در دو سال گذشته با تمام توان برای خدمتگزاری عمل کرده و کار در هیئت‌رئیسه شورا بسیار سخت است.

,

نوروزی در پایان سخنان خود بیان کرد که در انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه کاندیدا نشده و به‌عنوان یک عضو عادی در کنار سایر اعضا خواهد بود.

,

پس از صحبت‌های رئیس شورای شهر سایر اعضا نیز در سخنانی کوتاه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

,

 

,

رحیم بقالی نیز در این جلسه با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر انتخاباتی بودن  اقدامات در سطح شهر بیان کرد: بودجه کارهای عمرانی در سطح شهر در سال‌های قبل برنامه‌ریزی‌شده است و تمرکز کاربر روی بافت‌های قدیمی شهر است.

,

لیلا غفاری نیز علت تأخیر در برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه را تعطیلات تابستانی و کارهای بری از اعضای شورا بیان کرد.

,

پس از صحبت‌های اعضای شورا با توجه به عدم حضور یکی از اعضا جلسه برگزاری انتخابات برای حضور این عضو با تأخیر برگزار شد.

,

با حضور آخرین عضو شورای شهر ملایر در جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر آغاز شد اما برای هرکدام از اعضای هیئت‌رئیسه یک نفر کاندیدا شدند.

,

برای ریاست شورای شهر دکتر رضا زنگنه کاندیدا شده و پیمان رجبی هم که قصد کاندیدا شدن را داشت به نفع زنگنه کناره‌گیری کرده و دکتر رضا زنگنه بدون رقیب به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر ملایر انتخاب شد.

,

داستان برای سایر اعضای هیئت‌رئیسه هم به همین منوال پیش رفته و خانم لیلا غفاری بدون رقیب به‌عنوان نائب رئیس، رحیم بقالی بدون رقیب به‌عنوان خزانه‌دار و رضا زهره وند و اکبر هاشمی هم بدون رقیب به ترتیب به‌عنوان منشی و سخنگوی شورا انتخاب شدند.

,

پس از برگزاری انتخابات رئیس جدید شورای شهر ملایر بیان کرد: در سه سال گذشته کشور در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نبرده و ملایر نیز به‌تبع آن نیز وضع اقتصادی خوبی نداشته است.

,

وی افزود: تمام تلاش شورا در سه سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم بوده و خدمتگزاری راه مشخص اعضای شورای شهر ملایر بوده است.

,

رضا زنگنه گفت: با توجه به‌تمامی مشکلات اقتصادی در شهر ملایر اقدامات خوبی انجام‌شده و کمترین آسیب را دیده است و روالی خوبی در شهر برقرار بوده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه