اخبار داغ

امروز سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی معترف هستند

امروز سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی معترف هستند
وزیر اطلاعات گفت: امروز سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی معترف هستند و تلاش می‌کنند که رمز امنیت جمهوری اسلامی را جویا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز دنیا به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی نه تنها اذعان بلکه نگاه عاجز دارد، تاکید کرد: امنیت ایران اسلامی باید گفت مدیون هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اطلاعاتی با وحدت و همدلی بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری کارکنان وزارت اطلاعات با تعهد، با تقوا، متدین و مستقل از هر جریان سیاسی هستند.

,

علوی عنوان کرد: امروز سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی معترف هستند و تلاش می‌کنند که رمز امنیت جمهوری اسلامی را جویا باشند.

,

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات ایران اسلامی از نظر جریان‌های سیاسی یک تشکیلات مستقل است و حفظ امنیت کشور موضوع بسیار مهمی است که با ایجاد همدلی بین دستگاه‌های مرتبط با امنیت ایجاد می‌شود.

,

وی در ادامه نقش و جایگاه نماینده ولی فقیه در استان را مهم برشمرد و تاکید کرد: با نقش نماینده ولی فقیه و تاثیر وی بر ائمه جمعه، استانداران و فرمانداران، می‌تواند با همدلی میان مجموعه استان باعث توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف شود.

,

وی در ادامه مردم استان لرستان را مردمی ولایتمدار، شجاع، مؤمن، قدرشناس و ... دانست و یادآور شد: اسلحه مردم لرستان در جمهوری اسلامی همواره به سمت سینه دشمنان نظام بوده است از این رو مسئولان باید تمام توانم خود را برای خدمت به این استان ولایتمدار به کار گیرند.

,

در ادامه آیت‌الله سیر احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در این دیدار از سیستم‌های اطلاعاتی و نعمت امنیت در سطح کشور و استان لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کردند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه