اخبار داغ

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد خبر داد

برخورد یک دستگاه کشنده باری با درختان و بلواری در میدان سیدجمال‌الدین+تصاویر

برخورد یک دستگاه کشنده باری با درختان و بلواری در میدان سیدجمال‌الدین+تصاویر
رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد از برخورد یک دستگاه کشنده باری با درختان و بلوار میدان سیدجمال الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: حجم بار ترافیکی در این مسیر نیاز افتتاح کنارگذر را دوچندان می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از برخورد یک دستگاه تریلر با بلوار میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز رأس ساعت 5 صبح یک دستگاه کشنده باری از سمت گردنه به سمت ورودی شهر دچار نقص فنی شده و به تعدادی درخت، مغازه و بلوار خسارت وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه راننده و کمک راننده این دستگاه مصدوم شده و به بیمارستان حضرت قائم(عج) منتقل شدند، گفت: برخورد این دستگاه خودروی سنگین با درختان، بلوار و یک مغازه بیش از 20 میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

,

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد با اشاره به اینکه در طی سالجاری با این تصادف 4 مورد دیگر تصادف در این میدان ورود رخ داده است، گفت: حجم بار ترافیکی و تصادفات ضرورت بهره‌براری پروژه کنارگذر را دوچندان می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسدآباد در مسیر عبور راههای ارتباطی اصلی و مسیر کربلا است و در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم و قطعا" وسایل نقلیه زیادی از این مسیر عبور می‌کنند، می‌طلبد که هر چه زودتر این کنار گذر بهره‌برداری شود.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه