اخبار داغ

سرود ویژه شهر توریستی سرعین ساخته می شود

سرود ویژه شهر توریستی سرعین ساخته می شود
همزمان با روز جهانی جهانگردی، ساخت سرود ویژه سرزمین چشمه های بهشتی شهر توریستی سرعین به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر کشور در دستور کار قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،همزمان با روز جهانی جهانگردی، ساخت سرود ویژه سرزمین چشمه های بهشتی شهر توریستی سرعین به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر کشور در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

جهانگیر شهبازی سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با اشاره به اینکه شهر سرعین به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور و یکی از چهارده شهر نمونه گردشگری ایران نیاز به یک شناسنامه و برند گردشگری دارد، گفت: بر این اساس ضرورت ساخت سرود ویژه شهر سرعین بیش از پیش احساس می شود.

,

شهبازی اضافه کرد: سرود ویژه سرعین متضمن آداب و رسوم مردم این شهرستان، سنت مهمان نوازی، غذاهای محلی و مراکز آب درمانی و اقامتی و سفر خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه برای ساخت این سرود تا جای ممکن از هنرمندان بومی استان استفاده خواهد شد، یادآور شد: به مناسبت روز جهانی جهانگردی مقدمات ساخت سرود ویژه شهر سرعین آغاز شده و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار تا دهه فجر امسال تهیه و رونمایی شود.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه