اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس:

امنیت ایران اسلامی نتیجه اقتدار است/اقتدار اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی حاصل می شود

امنیت ایران اسلامی نتیجه اقتدار است/اقتدار اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی حاصل می شود
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: به برکت خون شهدا و به برکت نظام مقتدر ایران اسلامی امروز در کشور امنیت حاکم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت الاسلام علی رضا باباشاهی پیش از ظهر امروز و در مراسم مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان سپاه پاسداران شهرستان قروه با بیان اینکه ما باید هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم اظهار داشت: تمامی کشورهای جهان و تمامی ملت ها از جنگ بیزار هستند و ما نیز با گرامیداشت دفاع مقدس در این هفته جشن می گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: ما دفاع مقدس را گرامی می داریم چرا که جنبه قداست دارد و وارد فرهنگ سیاسی و اجتماعی ما شده است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی خداوند ما را یاری نمود تا از کشورمان و از انقلاب اسلامی و از ناموس و عزت و آزادگی خود در برابر بیگانگان دفاع کنیم.

,

وی با اشاره به نحوه آغاز جنگ تحمیلی گریزی به دوران ستمشاهی زد و بیان داشت: ما یک ملتی بودیم که زیر سلطه قرار داشتیم و در وابستگی به بسیگانگان زندگی می کردیم که با پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری های پیامبر گونه امام خمینی (ره) توانستیم طاغوت و رژیم ستمشاهی را از بین ببریم.

,

وی با تاکید بر اینکه در دوران ستمشاهی استقلال و آزادی وجود نداشت گفت: با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی استکبار جهانی منافع خود را در کشور تحت خظر دیدند و بر همین اساس صدام را با تمام امکانات و تجهیزات مجهز نمودند و رژیم بعث به سمت ایران اسلامی حمله ور شد.

,

باباشاهی دفاع مقدس را دانشگاهی برای همگان توصیف نمود و افزود: امروز و پس از گذشت 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به عنوان مقتدرترین کشور در منطقه محسوب می شویم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس تصریح کرد: وحدت و همبستگی مردم، اقتدار رهبری،ایمان به خداوند و نیز توکل و تمسک به خدای متعال باعث پیروزی ما بر دشمنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی شد

,

به گفته باباشاهی هم اکنون ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است و این امنیت نتیجه اقتدار است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به مشکلات اقتصادی کشور داشت و افزود: رسیدن به اقتدار اقتصادی تنها در شرایطی محقق می شود که اقتصادی مقاومتی و اقتصادی مستقل را ایجاد نماییم.

,

این مسئول ادامه داد: باید اقتصاد مقاومتی به گونه ای عملی شود که اگر تمام راه های ارتباطی نیز قطع شد بتوانیم روی پای خود بایستیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه