اخبار داغ

دلنوشته رزمنده 8 سال دفاع مقدس در وصف "بسیج"

دلنوشته رزمنده 8 سال دفاع مقدس در وصف "بسیج"
بسیجی همان نامی که امام(ره) مفتخر بود که این را بر خود نهاده و همواره می فرمودند همین افتخار مرا بس که خود یک بسیجی ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،سید غلامرضا مظلومی، رزمنده 8 سال دفاع مقدس و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوثر همزمان با هفته دفاع مقدس طی دلونشته ای یاد و خاطره رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

بسم الله الرحمن الرحیم
به تماشا سوگند وبه آغاز کلام. ایام مبارک هفته دفاع مقدس بر دلیرمردان و سلحشوران و امت خداجوی ایران سرفراز مبارکباد.

,
,

بسیجی در مبحث عشق و عاشقی دست مجنون رامی گیرد و در مکتب عاشقان می نشاند و عشق را تعلیم می دهد. بسیجی آن هنگام که حیات جاودان را در مرگ سرخ می بیند سینه رابه گلوله می سپارد و خویشتن را به تقدیر.

,

بسیج شهر پر آوازه عشق است و ثمره پر افتخار باغهای بهشتی که روح بلند تقوا و ایثار، تواضع در بند بند وجودش حاکم گشته، بسیج رامی توان نمونه بارزترین انسانهای روی زمین ارزیابی نمود بگونه ای که شرح احوال آنان گواه حقیقتی است که در طول سالیان جنگ تحمیلی ملت هوشیار ایران اسلامی از آنان خاطرات شیرین به یادگاردارند.

,

آن دم که بسیج در مقابل مظلومان قرار می گیرد، در چهره او فروتنی ولی در مقابل زورمندان زر و تزویر چنان خشمناک که به مثابه شیر غران می ماند و هرگز خاموش نمی شود و با سلاح ایمان و اندیشه های اسلامی به جنگ شیاطین برمی خیزد در مقابل گرگ صفتان سر تعظیم فرو نمیبرد، همواره و در همه حال خدا را عبادت می کند و رضای اورا می طلبد از برای رسوایی استکبار جهانی با نام مقدس بسیج می رود هوشیارانه عمل میکند چرا که دشمن از بیداری نهضت ما می هراسد و موج بیداری اسلامی باعث باختن ترفندهای آنان شده و ناکامیهای آنان رامشهود می سازد.

,

بسیجی همان نامی است که امام(ره) مفتخر بود که این را بر خود نهاده و همواره می فرمودند همین افتخار مرا بس که خود یک بسیجی ام؛ می فرمودند خداوند مرا با بسیجیانم محشور گرداند مگر این کدام نام است که فردی با آن همه کرامت، شخصی که در قله معنویت جا دارد به آن افتخار می کند.

,

اگر صفحات خونین تاریخ را ورق بزنی و زمانی که با آن صفحات تا هزار و چندین سال پیش، جلو بروی می توانی بزرگترین بسیجی را پیدا کنی.

,

در آن زمان به ابر مردی برخورد میکنی که حج ابراهیمی خود را ناتمام میگذارد وبرای ادای تکلیف بسوی کوفه حرکت می کند و زمانی که می بیند درخت اسلام به جز با خون او سیراب نمی شود جان راخالصانه تقدیم عشق و پیش کش می کند.

,

آن زمانی که امر به معروف را لگدمال شدنش در زیر سم اسبان ونهی از منکر را با شهادت علی اکبرش(ع)زنده می بیند وکهنه پیراهنش را از خواهرش طلب می کند و ابراهیم وار شبیه ترین انسان به پیامبر اعظم (ص) را به مسلخ شهادت می فرستد تا مبادا نهالی را که جد بزرگوارش باهزاران خون دل خوردن کاشته در دست حکومت بنی امیه پژمرده شود.

,

حسین(ع)است که می آموزد آزاده زیستن را به کسانی که در مکتبش درس شهادت می آموزند اوست که مربی بسیجیان است.

,

این بسیجیان، این دلاوران پیرجماران و عشق به وطن ازخون ایمان شکوفه رویاندند و به بوی هر شکوفه قدم در ره عشق گذاشتند تا که ندای حق به اوج کمال برسد و خون هابیلیان به شمشیر قابیلیان پیروز گردد.

,

به حقیقت این دلاوران جماران ذخیره دین ناب محمد(ص)اند که شهادت در سرلوحه اینان واژه دگر دارد وشجاعت در ازل فطرت اینان به حقیقت پیوسته بود و سرنوشت محراب خون را چون اصحاب یمین بر دست راستشان داده بودند زمین و زمان و آب و آتش و بلا مانع رسیدن این عاشقان به حق وحقیقت نشد.

,

هشت سال این جوانان جماران ودلیران ایران اسلامی با صدق و صداقت در سردی شب آغشته به دریای خون در پیکر جانان، جان فدا کردند تا که شبنم غم ازگونه یاران کنده شود و قوم سربداران در مقابل خیل نابکاران همچو درخت سرو سربلند و سرافراز بمانند تاکه پرچم اسلام بر پاکی صداقت ایمانش در گرد جهان برافراشته گردد.

,

خدا نکند که در محاصره مادیات درآییم و با یک پاتک زروزیور این دنیا از پا درآییم.

,

خدا نکند غفلتها مارا اسیر خود سازند و وقتی چشم باز کنیم ببینیم تا از آرمانهای شهداء فرسنگها فاصله گرفته ایم.
خدا نکند زندگی ما را بفریبد و اهداف خویش را به یاد نیاوریم.
باشد که خدای منان ما را با انبیاء و اولیای خود و شهدا و امام شهدا محشور گرداند به شرط نثار صلوات بر محمدوآل محمد(ص).

,
,
,

رزمنده 8 سال دفاع مقدس، سید غلامرضا مظلومی آل هاشم.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه