اخبار داغ

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان خبر داد؛

گرگان قطب تولید ترشیجات و شوریجات شد/اعطای 600 میلیون تومان وام به 25 تولید کننده گرگانی

گرگان قطب تولید ترشیجات و شوریجات شد/اعطای 600 میلیون تومان وام به 25 تولید کننده گرگانی
مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان با اعلام این خبر که گرگان به عنوان قطب تولید ترشیجات و شوریجات شناخته شده است، گفت: 15 نفر فعال در این زمینه برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سلمان گرزین، مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان، صبح امروز در جمع خبرنگاران از اهتمام این معاونت در زمینه اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی سخن گفت و اظهار کرد: 250 نفر از متقاضیان شهرستان را در 6 ماهه اول سال آموزش دادیم تا در زمینه ای که به آن علاقه مند هستند کسب و کار خانگی خود را شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پاسرو؛,

وی با بیان اینکه اگر ما با اتکای به درون خودمان درآمدزا شویم و اقتصادمان را مقاوم کنیم دیگر نیازی به بیرون از مرزها نداریم، افزود: 170 پرونده از ابتدای سال جاری تا کنون متقاضی وام شدند، ما آن ها را به کمیسیون اقتصاد مقاومتی ارجاع دادیم که تا کنون 55 پرونده تائید شدند و مابقی در صف انتظار هستند.

,

گرزین همچنین خاطرنشان کرد: 25 نفر تا به امروز تسهیلات وامی ما را با اعتباری در مجموع معادل 600 میلیون تومان دریافت کرده اند.

,

مدیر معاونت سازندگی سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: اعتبار سال جاری ما برای رونق اقتصاد مقاومتی 2میلیارد و 600 میلیون تومان است که 1300 برنامه با آن تعریف کردیم.

,

gorzin

, gorzin,

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی مردم غیور و مسلمان کشورمان با تکیه بر قوای درونی و مدد جستن از خداوند باری تعالی و توسل به ائمه اطهار توانستند با دست خالی مقابل قدرت های جهانی بایستند و ذره ای از خاک وطن را به اجنبی ندهند، اکنون نیز در جنگ نرم که تحریم اقتصادی یکی از مولفه های ان است نیازمند همان روحیه و همان روش هستیم، ما برای برون رفت از وضعیت بد اقتصادی باید به بازو و ایده های خودمان تکیه کنیم و دست به سوی دیگران دراز نکنیم.

,

گرزین همچنین از قطب شدن شهرستان گرگان در تولید ترشیجات و شوریجات خبر داد و گفت: تا کنون حدود 50 تولید کننده ترشیجات و شوریجات را شناسایی کرده ایم که 15 نفر آنان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه