اخبار داغ

راهیابی اثر هنرمند سنقری به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی

راهیابی اثر هنرمند سنقری به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی
یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان روز گذشته با حضور 27 گروه داخلی و خارجی به مدت چهار روز در این شهر آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سهیل سنقر، یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان روز گذشته با حضور 27 گروه داخلی و خارجی به مدت چهار روز در این شهر آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

شایان ذکر است در یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران که در مریوان در حال برگزاریست از میان 271 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 17 اثر در بخش آزاد ،پنج اثر در بخش آیینی سنتی و یک اثر به عنوان مهمان راه پیدا کردند.

,

 

,

نمایش "من راچه کسی کشت؟" به کارگردانی محمدرضا آگاه از شهرستان سنقروکلیایی از آثار راه یافته به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان می باشد.

,

 

,

شایان ذکر است محمدرضا آگاه؛ دانشجوی کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه کمال‌الملک نوشهر است آگاه متولد سال ۱۳۷۵ است در سال‌های ۹۱، ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به عنوان جوان فعال تئاتر استان کرمانشاه تجلیل شده است.

,

 

,

این جوان خوش آتیه سنقری همچنین سال ۹۴ به‌عنوان جوان‌ترین کارگردان بیست‌ودومین جشنواره بین‌اللملی تئاتر کودک و نوجوان شناخته شده است.

,

 

,

این هنرمند تئاتر سنقری کارگردانی نمایش‌هایی همچون نمایش خیابانی «بچه‌های کار»، «خوک»، «شبی در آرمانشهر، «برای هیچکس، «دختری برای پدر»، «یک روز مثل هر روز»، «ضحاک قرن ۲۱» و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه