اخبار داغ

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل خبر داد/

حمایت مالی از درمان ناباروری در اردبیل

حمایت مالی از درمان ناباروری در اردبیل
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از طرح جدید ابلاغ حمایت مالی از درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری قفقاز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام رامز نصیری صالح با اشاره به سیاست های افزایش جمعیت افزود: این طرح در راستای سیاست­های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست­های جمعیتی اجرا می­شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی خاطرنشان کرد: حل مشکل ناباروری زوجین، نه تنها به افزایش نرخ جمعیت و ارتقای سلامت جسمی آنان کمک خواهد کرد بلکه سبب خواهد شد تا سلامت زوجین نابارور و خانواده­های آنان در سایر ابعاد سلامت مانند ابعاد اجتماعی، روانی و معنوی ارتقا یابد.

,

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه برنامه حمایت مالی زوج‌های نابارور و مدیریت و توسعه خدمات درمان ناباروری از مجموعه برنامه تحول نظام سلامت است تصریح کرد: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه زوج­های مراجعه کننده به مرکز درمان ناباروری مشروط به دارا بودن شرایط مندرج در دستورالعمل، تحت پوشش حمایتی قرار خواهند گرفت.

,

نصیری صالح گفت: بر اساس این بخشنامه، میکرواینجکشن(ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی(IVF)، انتقال جنین­های فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) از جمله خدمات درمانی برای زوج­های نابارور است که تا سقف 85 درصدی تعرفه دولتی از تخفیف برخوردار خواهند شد.

,

وی اضافه کرد: زوج‌های نابارور به شرط دارا بودن ناباروری اولیه، سن زوجه کمتر از 42 سال و داشتن تابعیت ایرانی حداقل یکی از زوجین، می‌توانند از این برنامه حمایتی بهره‌مند شوند.

,

وی افزایش نرخ رشد جمعیت، برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری، کاهش پرداخت از جیب مردم برای درمان ناباروری و بهبود کیفیت ارائه خدمت را از اهداف کلی این برنامه اعلام و تصریح کرد: در راستای این بخشنامه و بر اساس قرارداد منعقد شده بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل، این مرکز آماده ارائه بهترین و جدیدترین خدمات درمانی در زمینه ناباروری به مردم در اجرای برنامه حمایت مالی از زوجین نابارور است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه