اخبار داغ

استاندار قزوین:

دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد

دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد
استاندار قزوین در مراسم افتتاح ستادمرکزی ارتباطات مردمی (سماد) گفت: دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین،  فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح ستاد مرکزی ارتباطات مردمی (سامد) گفت: سفر رئیس جمهور به استان موجی از شور و نشاط را در میان مردم شهید پرور قزوین ایجاد کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: راه‌اندازی سامانه سامد یکی از ابتکاران دولت در سفرهای استانی است که باعث می‌شود مردم بتوانند به راحتی مشکلات خود را مطرح کرده و پیگیر حل آن باشند. 

همتی با بیان اینکه مردم می‌توانند جهت ارتباط با سامانه سامد با شماره 111 تماس بگیرند، ادامه داد: سامانه سما از صبح امروز رسما کار خود را آغاز کرده و تا یک روز پس از سفر رئیس جمهور درخواست‌های مردم را ثبت و ضبط می‌کند. 

استاندار قزوین با بیان اینکه امیدواریم فردا شاهد یکی از سفرهای بی نظیر دولت باشیم، بیان کرد: درک چنین موقعیت‌هایی از سوی مردم همیشه وجود داشته و مردم می‌دانند که حضور و استقبالش از رئیس جمهور حمایت از نظام، رهبری و دولت است. 

وی ادامه داد: مردمی که دلهایشان در گروه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می‌خواهند شاهد پیشرفت و استحکام هرچه بیش از پیش کشور در عرصه‌های بین‌المللی باشند باید حامی دولت باشند چراکه دولت به عنوان قویه مجریه بازوی نظام و هبری است. 

همتی خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه بتواند امور اجرایی کشور در حوزه داخلی و سیاست خارجی را با قدرت و قوت دنبال کند به حمایت‌‌های مردمی نیاز دارد. 

انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه