اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

ایجاد اشتغال پایدار با توجه به استعدادهای مددجویان کمیته امداد

ایجاد اشتغال پایدار با توجه به استعدادهای مددجویان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد با توجه به توانایی و استعداد مددجویان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، وحید میرزایی  در بازدید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از کمیته امداد قزوین اظهار کرد: کمیته امداد برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای توانمندسازی اقتصادی، توسعه کسب و کارهای خرد که از مصادیق اقتصاد مقاومتی است و نیز توانمندسازی فکری و فرهنگی برای جامعه هدف در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده توسط امداد با وجود زیرساخت های پایدار محقق شده و با کمترین انحراف در این مسیر مواجه بوده که ایجاد آن با توجه به توانایی و استعداد مددجویان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: زیرساخت های خوبی در زمینه اشتغال و صنعت در استان ایجاد شده و در صورت همکاری و تعامل خوب بانک ها فرایند توانمندسازی به نحو مطلوبی انجام می شود و قادریم اشتغال قابل توجهی را براساس استعداد جامعه هدف به صورت پایدار در قزوین ایجاد کنیم.

,

وی یادآورشد: از سوی کمیته امداد امام خمینی بسته تشویقی برای اشتغال زایی مددجویان پیش بینی شده و کارفرمایان در صورت بکارگیری مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت حق بیمه این افراد معاف بوده و کمیته امداد در سال اول ۱۰۰ درصد و در سال دوم ۵۰درصد هزینه بیمه مددجو را پرداخت می کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه