اخبار داغ

طلایی در گفت‌وگو با دانا:

قوه قضائیه و سازمان بازرسی پیگیر موضوع اتهامات به اعضای شورای شهر هستند/ نتیجه تا 10 روز آینده مشخص می شود

قوه قضائیه و سازمان بازرسی پیگیر موضوع اتهامات به اعضای شورای شهر هستند/ نتیجه تا 10 روز آینده مشخص می شود
مرتضی طلایی در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده املاک نجومی و اتهاماتی که به اعضای شورای شهر زده شد گفت: این موضوع به صورت جدی توسط قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال پیگیری است و نتایج آن طی ده روز آینده مشخص می‌شود.
[

مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت بررسی اتهاماتی که به اعضای شورای شهر زده شد، گفت: این موضوع به صورت جدی توسط قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال پیگیری است و نتایج آن طی ده روز آینده مشخص می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,

 

,

وی افزود: استنباط ما از این جوسازی‌ها این است که جریانی خواسته یا ناخواسته به دنبال بی‌اعتبار کردن شوراها و آسیب رساندن به اصل این نهاد انقلاب است.

,

 

,

نائب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: جریانی در کشور به دنبال عملی کردن تئوری خراب کردن نظام شورایی در کشور است تا مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رای ناامید کند.

,

 

,

طلایی ادامه داد: نتیجه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای، آماده شدن فضا برای ورود افراد منتسب به همین جریان به شورای شهر است فلذا این افراد تمام تلاش خود را برای تخریب چهره‌ی شوراها انجام خواهند داد.

,

 

,

وی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت انتخاباتی اصولگرایان و احتمال کاندیداتوری خود گفت: از فعالیت‌های انتخاباتی اطلاعی ندارم و مطرح کردن موضوع کاندیداتوری هم از الان زود است و اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه