اخبار داغ

دیدار و دلجویی از خانواده شهید صمدی

دیدار و دلجویی از خانواده شهید صمدی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به همراه هیئتی با همسر شهید صمدی دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه لطیفه مبین عضو شورای اسلامی ارومیه، مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه، مدیر دبیرستان احسان و امور بانوان صدا و سیما با همسر شهید توفیق صمدی دیدار و دلجویی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

راضیه پورحیدر در این دیدار خانواده شهدا را افتخار کشور عنوان کرد و گفت: با ریخته شدن اولین قطره خون شهید گناهانش ذوب شده و پاکیزه نزد خدای متعال می رود.

,

وی به برکات و مصیبتهای جنگ اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده امام (ره) جبهه ها دانشگاه انسان سازی هستندو سرکشی از خانوادههای شهدا ازجمله سفارشات موکد مقام معظم رهبری است چرا که دیدار با خانوادههای معظم شهدا باعث تقویت روحیه ما در جهت تلاش در راستای ادامه راه شهداست.

,

رئیس شورای عالی زنان سپاه شهدا افزود: شهدا رفتند و خانواده هایشان هستند و هفته دفاع مقدس فرصت مغتمنمی برای تجدید عهد با آرمانهای شهدا و دلجویی از خانواده های آنان است.

,

وی با بیان اینکه حرکت بر مدار اهداف و آرمانهای شهدا وظیفه همگان است، اظهار کرد:خانواده های شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و جلب رضایت و دلجویی از خانواده های معظم شهدا هدف ماست.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه هدف از دیدار با خانواده های شهدا را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی عنوان کرد و گفت:خانواده های شهدا میراثی گرانبها برای انقلاب اسلامی به شمار می روند.

,

لیلا سپهری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا نیز در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده های شهدا عنوان کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب شهادت حقیقتی شگفت‌آور و شهدا، ستارگان درخشانی هستند که هر یک میتوانند عالمی را روشن کنند و اگر این حقیقت زنده بماند، تقدیس شود و مورد تکریم قرار گیرد، تاریخ برای همیشه از آن بهره خواهد برد.

,

وی با بیان اینکه استقامت، ایستادگی مطلق، نترسیدن و منفعل نشدن در مقابل دشمن به عنوان پیام شهیدان است، افزود: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان مرزداران فضیلت در طول دفاع مقدس هستند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا اظهار کرد:فضیلت خانواده‌های مکرم شهدا از لحاظ عظمت، بلافاصله پشت سر شهداست زیرا آنان توانسته‌اند روحیه والای ملت بزرگ ایران را حفظ و روحیه دشمنان را تضعیف کنند.

,

همسر شهید صمدی نیز در ادامه دیدار مسئولین از خانواده های شهدا را موجب دلگرمی آنان عنوان کرد و گفت: همسرم در بحبوحه جنگ نتوانست دوام بیاورد و به جبهه رفت و پس از یکسال که وارد سپاه شده بود به شهادت رسید.

,

وی افزود: حدود 34 است که همسرم شهید شده و قبل شهادتش هم 5 ماه به اسارت دشمن درآمده بود ولی بعد از آزادی از اسارات باز هم به جبهه رفت که در نهایت به آرزویش رسید.

,

این همسر شهید محل شهادت همسرش را منطقه کانی سفید عنوان کرد و گفت: فرزند کوچکم زمام شهادت پدرشش شش ماهه بود ولی با این وجود تمام تلاشم را کردم تا آنها نبود پدرشان را احساس نکنند و امانتی های شهید را با سربلندی به سروسامان برسانم که الحمدلله نیز موفق شدم.

,

وی با بیان اینکه زمان شهادت همسرش ساکن تکال بودند گفت: منزلمان یکبار توسط حزب دموکرات سوزانده شد و ما که ساختمان تازه ای احداث کردیم همسرم حتی برای نصب درهای ساختمان نیز صبر نکرد و به جبهه رفت.

,

همسر شهید در پایان با تشکر از فراموش نکردن خانواده های شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر انقلاب توفیقات روزافزون خدمتگزاران صدیق انقلاب را از خداوند متعال خواستار شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,


انتهای پیام/م

,
,

  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه