اخبار داغ

کاوه سلیمانی موی‌تای کار سقزی طلای بازی‌های آسیایی را به گردن آویخت

کاوه سلیمانی موی‌تای کار سقزی طلای بازی‌های آسیایی را به گردن آویخت
سیدکاوه سلیمانی موی تای کار کردستانی نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال پنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی ویتنام با برتری مقابل حریفی از قزاقستان مدال طلا را بدست آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حامد جولایی مدیرکل دستگاه ورزش کردستان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا ویتنام در روز دوشنبه 5 مهرماه با کسب دو نشان طلا در رشته موی تای همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 وی افزود: سید کاوه سلیمانی موی تای کار سقزی پس از پشت سر گذاشتن حریف ازبکی و شکست نماینده چین به دیدار فینال راه یافت و در این مرحله نیز با ناک اوت کردن نماینده قزاقستان مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد و دومین طلای کاروان ایران را بدست آورد .

,

 

,

مسعود مینایی نماینده وزن 71 کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار فینال با برتری مقابل حریف ویتنامی سومین مدال طلا ی کاروان و دومین طلایی موی تای شد.

,

 

,

جولایی گفت: کاروان ایران با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا حضور دارد و تا کنون موفق به کسب 3 مدال طلا ، یک نقره و 2 برنز شده است .

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: کاروان ورزشی کشورمان در این بازی ها در رشته های موی تای، کوراش، جوجیتسو، پنچاک سیلات، وکوتورین، سامبو، ووینام، کشتی و دوومیدانی رقابت های خود را برگزار می کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی تا 12 مهرماه در دانانگ ویتنام برگزار و بیش از 3 هزار ورزشکار آسیایی در 22 رشته و 172  ماده ورزشی به مصاف هم می روند.

,

 

,

گفتنی است، سیدکاوه سلیمانی و جمال مدنی، دو موی‌تای‌کاران سقزی به پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی 2016 در کشور ویتنام اعزام شدند که جمال مدنی با شکست مقابل ورزشکاری از تایلند نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

,

 

,

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان در ادامه با اشاره کسب مدال برنز توسط بوکسور سنندجی در رقابت‌های بین المللی شکست حصر آبادان افزود: دانا اسماعیل زاده بوکسور سنندجی مدال برنز رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان را بر گردن آویخت.

,

 

,

وی افزود: رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان با حضور تیم های داخلی و خارجی در روز 4 مهرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

,

 

,

او ادامه داد: در این مسابقات 5 تیم خارجی به همراه 9 تیم داخلی طی روزهای 1 تا 5 مهرماه در شهر آبادان بر روی رینگ رفتند و با هم به رقابت پرداختند.

,

 

,

جولایی بیان کرد: تیم های قزاقستان، داغستان، سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان به همراه 9 تیم در رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان شرکت داشتند.

,

 

,

وی خاطرنشان ساخت: در این مسابقات دانا اسماعیل زاده بوکسور کردستانی در قالب تیم ملی کشورمان حضور یافت و موفق نشان برنز را کسب کند.

,

 

,

جولایی گفت: اسماعیل زاده با غلبه بر بوکسورهایی از کشورهای روسیه و پاکستان و شکست در مصاف با ورزشکار میزبان در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

,

 

,

وی اظهار داشت: در نتیجه تیمی، تیم آبادان با 30 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، سوریه با 22 امتیاز دوم شد و تهران با 19 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه