اخبار داغ

بهره برداری از پروژه پرورش قارچ دکمه ای روستای داشکسان

بهره برداری از پروژه پرورش قارچ دکمه ای روستای داشکسان
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از پروژه پرورش قارچ دکمه ای روستای داشکسان بهره برداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با بیان اینکه در این پروژه برای 8 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است گفت:  این پروزه دارای 5 سالن پرورش قارچ می باشد که پیش بینی می شود با راه اندازی هر 5 سالن برای 23 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری در این پروژه افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای راه اندازی این پروژه هزینه شده است که 300 میلیون ریال آن از تسهیلات بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

,


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 400 متر مربع اجرا شده است که پیش بینی می شود سالیانه 70 تن تولید داشته باشد.

,
,


وی با اشاره به اعتبارات بسیج سازندگی این شهرستان در حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در سال جاری اظهار داشت: 10 میلیارد و 800میلیون ریال اعتبار امسال در زمینه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی شهرستان قروه اختصاص یافته است که از این میزان تاکنون 4 میلیارد ریال اعتبار برای 15 طرح جذب شده است

,
,

وی افزود: ما به دنبال کارآفرینی و تولید در عرصه صنعت و کشاورزی هستیم و در این راستا جلسات بسیاری برگزار شده است تا این میزان تسهیلات به صورت هدفمند به افراد متقاضی ارائه شود.

,

شعبانی ادامه داد: 5 میلیارد ریال از این اعتبار به شهر سریش آباد جهت فرآوری محصولات سنگی اختصاص یافته است و سایر اعتبارات نیز در دیگر نقاط شهرستان و مختص به طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش قارچ پرورش ماکیان،پرورش مرغ خانگی،پرورش زنبور عسل،پرورش ماهی و دیگر طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی می باشد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه