اخبار داغ

برای نخستین بار در کشور برگزار می شود؛

همایش ملی تجارت الکترونیکی دوران پسا تحریم 4 آذر در گلستان

همایش ملی تجارت الکترونیکی دوران پسا تحریم  4 آذر در گلستان
نخستین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم که بنا بود در تاریخ 25 شهریور ماه 95 در استان گلستان برگزار گردد به زمان دیگری موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ نخستین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم که با ابتکار مسئولین گلستانی بنا بود در 25 شهریور ماه 95 در گرگان برگزار گردد به علت درخواست های مکرر متقاضیان حضور در این همایش به 4 آذر سالجاری موکول گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

بر اساس این گزارش؛ از دلایل مهم موکول شدن این همایش در زمان جدید، همزمانی این همایش با نمایشگاه الکامپ و تجارت الکترونیک بوده است که بسیاری از صاحبنظران و مشاغل در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

,

به گزارش خبرنگار ما؛ با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری این همایش در استان گلستان، مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش25 مهر ماه اعلام شده است و متقاضیان حضور در این همایش ملی میتوانند اصل مقالات خود را تا 15 آبان ماه سالجاری به دبیرخانه این همایش واقع در شهر گرگان به آدرس: خیابان ولیعصر(عج)، عدالت 21، چهار راه تختی، ساختمان امین، طبقه چهارم ارسال نمایند.

,

از جمله محور های این همایش میتوان؛ . نقش تجارت الکترونیکی در اقتصاد مقاومتی . سلامت، امنیت، اعتماد و پایداری در تجارت الکترونیکی . آینده نگاری و آینده پژوهی در حوزه تجارت الکترونیکی . مبادلات پولی، مالی و حمل و نقلی در بازارهای الکترونیکی . قواعد حقوقی، قوانین و مقررات حاکم بر تجارت الکترونیکی . سیاستگذاری، برنامه ریزی و چشم اندازهای تجارت الکترونیکی . نقش و تاثیر متقابل روابط بین المللی در توسعه تجارت الکترونیکی . برنامه ریزی آموزشی و توسعه مهارت های انسانی در تجارت الکترونیکی . نوآوری در ابزارهای نوین بازاریابی و مدیریت خلاق در حوزه تجارت الکترونیکی . زیر ساخت های فنی، سیستم های نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و تبادل داده ها در تجارت الکترونیکی اشاره کرد.

,

انتهای پیام/َ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه