اخبار داغ

حضور بدمینتون باز کردستانی در مسابقات ناشنوایان کشور

حضور بدمینتون باز کردستانی در مسابقات ناشنوایان کشور
تنها بازیکن بدمینتون باز ناشنوای کردستانی برای نخستین باردرمسابقات ناشنوایان کشورحضور یافت تا نماینده جامعه معلولان استان کردستان در مصاف با رقیبان کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "نیکومحمودی" در رده بزرگسالان به سرپرستی ومربیگری "پرشنگ زندی" به این دوره از مسابقات ناشنوایان کشور با حمایت بهزیستی کردستان و مدیریت هیات بدمینتون شهرستان سنندج، اعزام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


حضور این بازیکن درمیدان رقابت که برای اولین بار در سالن مسابقات کشوری در مصاف با بدمینتون بازان ناشنوای کشور، توپ می زند از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امید می رود بعد از پایان مسابقات این بازیکن تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار گیرد تا هر ساله با رویای شرکت درمسابقات ناشنوایان کشور، در جهان سکوتش، زانوی غم در بغل نگیرد.

,
,


پرشنگ زندی مربی و مسئول امور بانوان هیات بدمینتون شهرستان سنندج از حمایت مدیرکل بهزیستی کردستان برای اعزام این بازیکن قدردانی کرد و گفت: نیکو در پیکار با رقیبان تاکنون خوش درخشیده است واگر هم حایز مقام نشود، چندان اهمیتی ندارد؛ چون این بازیکن ناشنوا، تاکنون  رنگ وطعم سالن مسابقات کشوری را تجربه نکرده است.

,
,


او ابراز امیدواری کرد که با حمایت بهزیستی وانجمن ناشنوایان استان کردستان، این بازیکن در سال های آینده با روحیه ونشاط بیشتری در این دوره از مسابقات حضور یابد و برای جامعه معلولان و رشته ورزشی بدمینتون کردستان افتخار آفرینی کند.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه