اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا در گفتگو با دانا خبر داد:

اجرای طرح مهم اشراف اطلاعاتی و ارتباط بین مرزبان و مرزنشین در نقاط مرزی کشور/ تهدید تروریستی و داعش احساس نمیکنیم

اجرای طرح مهم اشراف اطلاعاتی و ارتباط بین مرزبان و مرزنشین در نقاط مرزی کشور/ تهدید تروریستی و داعش احساس نمیکنیم
سردار قاسم رضایی با اشاره به دستگیری‌های اخیر تروریست‌ها در نقاط مختلف مرزی اظهار داشت: هماهنگی لازم بین تمام نیروهای مسلح در سراسر کشور به خصوص در مرزها وجود دارد و ما هیچ دغدغه‌ای مبنی بر تهدید تروریستی و داعش احساس نمی‌کنیم.
[

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دستگیری‌های اخیر تروریست‌ها در نقاط مختلف مرزی اظهار داشت: مرزبانی نیروی انتظامی در تمام مرزهای کشور مستفر است و با هوشیاری و دقت تمام اتفاقات مرزی را رصد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اشراف مرزبانی کشورمان از آن سوی مرزهاست و با اشراف اطلاعاتی و همکاری خوبی که مرزبانی سایر کشورها به خصوص عراق و افغانستان داریم کاملا به مرزها مسلط هستیم و هرگونه تهدیدی که متصور باشد را رصد می‌کنیم.

,

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دغدغه و تهدیدی در مرزها نداریم عنوان کرد: هر تهدید متناسب خودش طرح و برنامه دارد و یکی از طرح‌های مهمی که در مرزها دنبال می‌شود مسئله اشراف اطلاعاتی و ارتباط بین مرزبان و مرزنشین است.

,

سردار رضایی گفت: هماهنگی لازم بین تمام نیروهای مسلح در سراسر کشور به خصوص در مرزها وجود دارد و ما هیچ دغدغه‌ای مبنی بر تهدید تروریستی و داعش احساس نمی‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه