اخبار داغ

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد:

رونمایی از اثر موسیقایی «شهید عشق» در کرمانشاه

رونمایی از اثر موسیقایی «شهید عشق» در کرمانشاه
مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از رونمایی از اثر موسیقایی «شهید عشق» به مناسبت هفته دفاع مقس در کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهاب متقی فر در گفتگو با طاق نیوز، از تولید اثر موسیقایی با عنوان «شهید عشق» که برای شهدای مدافع حرم ساخته شده در کرمانشاه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

وی گفت: این اثر، کار بسیار فاخری است و امیدواریم با این اقدام ذره ای از دین شهدای مدافع حرم را ادا کرده باشیم.

,

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این اثر به سفارش انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان در راستای حمایت از آثار فاخر و موسیقی های ارزشمند تهیه شده و امیدواریم باز هم شاهد تولید چنین آثار ارزشمندی باشیم.

,

متقی فر یادآور شد: آهنگسازی این اثر را «عبدالرضا تنهایی» انجام داده و شعر آن از «امین شیرزادی» و خوانندگی آن را نیز «هادی گراوندی» بر عهده داشته است.

,

وی اظهار داشت: ساختار کار هم یک موسیقی سنتی بوده که در مورد شهدای مدافع حرم است.

,

متقی فر با اشاره به حمایت های انجمن موسیقی بسیج از تولید آثار ارزشمند و با محتوای مناسب، از پیگیری برای تولید یک آلبوم موسیقی در کرمانشاه با موضوعات مختلف خبر داد.

,

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در پایان از رونمایی از اثر موسیقایی «شهید عشق» به مناسبت هفته دفاع مقدس طی فردا چهارشنبه و در اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی خبر داد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه