اخبار داغ

از ابراز امیدواری آقای نماینده برای حل معضل حاشیه نشینی تبریز تا ارائه راه حل توسط یکی دیگر از نمایندگان؛

خدا به داد دل حاشیه نشینان می رسد، تبریز ۲۰۱۸ بهانه است!

خدا به داد دل حاشیه نشینان می رسد، تبریز ۲۰۱۸ بهانه است!
تبریز ۲۰۱۸ نزدیک است و هنوز هم که هنوز است، هنوز راهکاری و ارائه راه حل و چاره ای از هیچ مسوولی به گوش نرسیده است، به گوش هم رسیده باشد، در عمل چیزی دیده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد حاشیه نشینی و تبریز 2018، بسیار گفته اند و بسیار هم شنیده ایم. گفته اند که معضل بزرگی است و باید حل شود، گفته اند که نمی شود در همان سال 2018 که تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام است و گردشگران از سرتاسر دنیا به تبریز می آیند، نمی شود بین حاشینه نشینان و دیگر ساکنان تبریز، دیوار حاشا کشید و گفت این ها از ما نیستند و غیره.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تبریز 2018 نزدیک است و هنوز هم که هنوز است، هنوز راهکاری و ارائه راه حل و چاره ای از هیچ مسوولی به گوش نرسیده است، به گوش هم رسیده باشد، در عمل چیزی دیده نشده است.

,

کماکان حاشیه نشینان در همان حاشیه هایشان زندگی را لمس می کنند و هنوز هم در گیر و دار حاشیه های تبریز 2018 قرار نگرفته اند.

,

اینکه چه زمانی به داد نیم میلیون جمعیت حاشیه نشین خواهیم رسید تا بعدها به پشیمانی و عواقب بعد از آن گرفتار نشویم، خدا می داند، اما این را هم خوب دانسته ایم که این معضل هنوز هم با ما خواهد بود. خدا به داد همان حاشیه نشینان برسد.

,

به سراغ دو نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم رفته ایم، یکی از اصلاح طلبان است و دیگری از اصول گرایان، یکی عضو کمیسیون شوراهاست و دیگری کمیسیون فرهنگی. نظراتشان در مورد معضل حاشیه نشینی تبریز و سال 2018 جالب بود.

,

بیمقدار: معضل حاشیه نشینی به این زودی حل نمی شود

,

شهاب الدین بیمقدار در گفتگو با خبرنگار ائل با تاکید بر اینکه پیگیر مسائل مربوط به حاشیه نشینی هستیم، اظهار کرد: متاسفانه اعتبارات موجود در کشور ضعیف می باشد اما امیدواریم از سال بعد، کم کم بتوانیم معضل حاشیه نشینی را که گریبانگیر نیم میلیون شهروند تبریزی است، حل کنیم.

,

وی ادامه داد: به طور قطع بر یقین این معضل به این زودی حل نخواهد شد.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان خاطرنشان کرد: آنطور که اطلاع دارم، مسوولین در حال انجام مقدمان برای سر و سامان دادن به امور حل این مشکل می باشند.

,

سعیدی: دو راه حل برای حل معضل حاشیه نشینی وجود دارد

,

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل در خصوص معضل حاشیه نشینی برای سال 2018 که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است، اظهار کرد: چندین ردیف اعتبار و برنامه تحت عنوان اصلاح بافت فرسوده شهر، در چند سال اخیر مطرح شده است.

,

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بافت فرسوده شهر زمانی اصلاح می شود که خود مردم مشارکت داشته باشند، بیان کرد: توصیه من این است که تسهیلات لازم را در اختیار ساکنان بافت های فرسوده و حاشیه نشین قرار دهند تا سریعاً در این زمان کوتاه اصلاح شود که این موضوع یکی از راه حل های موجود در حل معضل حاشیه نشینی می باشد.

,

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در پایان تصریح کرد: راه دیگر این است که چون اکثر خانه های بافت فرسوده شهر، خانه های زیر 50 متر هستند، برای اینکه ساماندهی صورت گیرد، مجتمع های مسکونی احداث شود و خانه های موجود در حاشیه شرها نیز شناسنامه دار شده و به همین منظور هم مرکز اطلاعات ایجاد شود و بعد از آن مناطق حاشیه نشین به فضای سبز تبدیل شوند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه