اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

دروغ می گویند که علت پیشرفت برخی کشورها جمع آوری سازمان های نظامی آنها بوده است

دروغ می گویند که علت پیشرفت برخی کشورها جمع آوری سازمان های نظامی آنها بوده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی افراد امروز برای تضعیف اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به دروغ بیان می کنند می گویند علت پیشرفت برخی کشورها جمع آوری سازمان های نظامی آنها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سفیرجنوب ،حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای روستای حاجی آباد  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان افزود : در مقام شهید و شهادت عده ای مقام شهید و شهادت را در ک می کنند و گروهی هم  مقام شهید و شهادت را درک نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب ,

حجت الاسلام محسن زاده ضمن قرائت این  آیه ی شریفه ی ۱۶۹سوره آل عمران گفت: هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند ، مردگانند! بلکه آنان زنده اند ، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. درک این معنا کار همه کسی نیست اما انسان های مومن این معنا را درک می کنند ،  عده ای مقام شهید و شهادت را نمی شناسند و قدرت درک آن را ندارند خدا وند متعال این عدم درک را به پای شعور برخی از این افراد گذاشته است.

,

حجت الاسلام محسن زاده افزود: جایگاه مقام شهید و شهادت جایگاه بسیار رفیع و بزرگی است ، شهداء را مرده مپندارید شهداء زندگانند ،  اگر کسی شهید را مرده بپندارد از بی شعوری خود او است  و قدرت درک و فهم ندارد.

,

وی با اشاره به آیات و روایات بیان داشت: بهشت درهای متعددی دارد هفت در را برای بهشت بنا کرده اند که یکی از این درها باب المجاهدین است  که رزمندگان بچه ها ی جبهه و جنگ ، جانبازان و شهدا از این در وارد بهشت می شوند.

,

وی افزود: مقام شهدا  برای هر کسی قابل  درک و فهم نیست از جمله مقامات شهدا شفاعت است ، بعضی شهدا یک نفر بعضی ده نفر و بعضی  هفتاد نفر حتی یک ایل و طایفه ای را شفاعت می کنند و پیش خداوند واسطه می شوند که آنها بخشیده شوند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در عرصه ی مجاهدت سه عرصه در قرآن و روایات بیان شده است یکی عرصه ی جهاد اکبر است آیاتی از قران کریم مبارزه و مجاهدت با نفس را بیان می کند و نفس به عنوان بزرگترین دشمن است ، شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس اولین قدمی را که بر داشتند مجاهدت با نفس خودشان جهاد اکبر است و جهاد اکبر جهاد نفس است اولین مجاهدت شهدا  با شهوت پرستی ، هواهای نفسانی و دنیا پرستی بوده است .

,

حجت الاسلام محسن زاده افزود: رزمندگان و شهدا جهاد اصغر را هم  انجام دادند ،  دوران  هشت ساله دفاع مقدس  یک جنگ جهانی تمام عیاری  که ۳۷ کشور دنیا بر علیه ما وارد جنگ شدند و  از یازده کشور دنیا ما اسیر داشتیم و  جهاد اصغر همین جنگ است ، رزمندگان ما دو مرحله جنگ جهاد اصغر و جهاد اکبر را انجام دادند ، عده ای به شهادت رسیدند و عده ای هم ثابت قدم ماندند و در حال ادامه دادن این مسیر مجاهدت در راه خدا هستند.

,

وی افزود: عرصه ی سوم جهاد را که شهیداء  ما انجام دادند و امروز ما باید از شهیدان خصوصا در این دوران درس بگیریم جهاد کبیر است ، که خداوند در قرآن می فرماید، ای پیغمبر از کفار اطاعت مکن با کفار جهاد کن، مقام عظمای ولایت تفسیرشان این است که جهاد کبیر یعنی از کفار اطاعت نکنیم ، حرف شنوی نداشته باشیم و از خواسته های کفار  پیروی نکنیم .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:  رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس جهاد اصغر ، جهاد اکبر و استکبار ستیزی را انجام دادند اگر به وصیت نامه شهیدان بزرگوار مراجعه کنیم ، عموم وصیت نامه ها شهدا در مورد  عدم اعتماد به آمریکا و  دشمنی با آمریکا شیطان بزرگ است و این جهاد کبیر است   ،  رزمنده ما معتقد است استکبار دشمن اسلام است ،  آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ما است با شیطان نمی شود سر سازش ، دوستی و گفتمان ایجاد کرد ، یک وصیت نامه از شهداء  وجود ندارد که شهید گفته باشد رابطه با آمریکا درست است ، راه شهدا ، راه جهاد کبیر ، راه استکبار ستیزی و راه نفی سلطه کفار است.

,

وی بیان نمود: انقلاب شکوهمند اسلامی بر اساس  شعار نه شرقی نه غربی  جمهوری اسلامی و بر اساس شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی استوار بوده است  اما  امروز دولتمردان ما معتقدند و رسما اعلام می کنند که استقلال معنا ندارد و در کتاب نوشته ی  آقای سریع القلم صحفه ای اول کتاب جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری تقریضی  نوشته اند محتوای این کتاب را تأیید فرموده اند در این کتاب آقای سریع القلم  اعلام می کند  امروز چیزی به نام استقلال وجود ندارد نه در عرصه ی سیاسی نه در عرصه اقتصادی نه در عرصه ی فرهنگی و نظامی  ؛ باید با جامعه ی بین الملل همراه بشویم و این خلاف وصیت نامه های شهدا و منش انقلاب شکوهمند اسلامی است و خلاف منش امام (رحمه الله علیه) است .

, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بعد ار امام (رحمه الله علیه) یک  عده  برای ما خاطره می گویند و برای من و شما بیان می کنند امام (رحمه الله علیه) در اواخر عمرشان  با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بود امام (رحمه الله علیه)که سرسخت ترین دشمن آمریکای جنایتکار هستند مخالف بودند  یا شماها که از  اول انقلاب با انقلاب نبودید.

, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه, رحمه الله علیه,

وی افزود: آقایانی که جاده صاف کن آمریکا بودند ، فرش قرمز برای دشمن پهن می کنند ، معتقد به  جهاد کبیر  و نفی سلطه استکبار و  آمریکا نیستند و از روز اول انقلاب اسلامی را قبول نداشتند ، بنده از کتاب خاطرات آین آقایان  چندین مقاله  استخراج کرده ام  یکی از مقالاتی که استخراج شده است  ارتباط تنگاتنگ  خاندان اکبر هاشمی رفسنجانی  با سازمان مجاهدین خلق است.

,

حجت الاسلام محسن زاده افزود: برخی افراد می گویند امروز زمان مذاکره است نه موشک کدام کشور است می تواند بدون تجهیزات و تشکیلات  نظامی فوق مدرن و  پیشرفته امنیت کشور خودش را حفظ کند آمریکایی ها زمانی هشت صد هزار عراقی را کشتند که مطمئن شدند سیستم های دفاعی و موشکی  عراق را خلع سلاح کرده اند ، آمریکایی ها  زمانی  موفق شدند لیبی را با خاک یکسان و نابود کنند  که موفق شدند معمر قذافی را مجبور کنند تجهیزات موشکی و اتمی اش را بسته بندی کند و به آمریکا تحویل دهد  رهبر معظم انقلاب می فرماید کسی که این حرف را زده اگر جاهل بوده فبها اگر عالم و آگاه بوده خائن است.

,

وی افزود: برخی افراد امروز برای تضعیف اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به دروغ بیان می کنند می گویند   ژاپن و آلمان بعد از جنگ جهانی دوم  پیشرفت کرند ،   ارتش شان را تعطیل کردند و بودجه شان را به جای اینکه صرف تجهیزات نظامی و  ارتش کنند صرف پیشرفت و توسعه نمودند،  بودجه نظامی آلمان و ژاپن چهار  برابر جمهوری اسلامی ایران است ،حضرت  آقا در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند گمان نمی کنم  فردی چنین حرفی زده باشد اما  اگر چنین حرفی زده باشد حرف غلطی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز عده ای می خواهند اقتدار نظام  مقتدر جمهوری  اسلامی را در عرصه ی جهانی از بین ببرند و وضعیت امروز ما  وضعیت  بنی اسرائیل است در زمانی که از دست ظلم فرعونیان فرار کردند و به کناره دریا رسیدند ،  هم تهدید است و هم بشارت ،  اگر ایستادگی و مقاومت ، جهاد کبیر و  استکبار ستیزی نکنیم و فرش قزمز برای دشمن پهن کنیم نصرت خداوند را از دست می دهیم ، اما اگر استقامت کنیم وعده ی خداوند است که خداوند ملائکه ی خودش را به کمک شما مؤمنین می فرستد.

,

حجت الاسلام محسن زاده بیان نمود: نصرت خداوند در برابر ایستادگی و مقاومت است ، در برابر وادادگی و سر خم کردن در برابر دشمن نیست ، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی آن  چنان اقتداری ایجاد شده است که آمریکایی ها و غیر آمریکایی ها دشمنان  شما  مردم جرأت کوچکترین چشم چپی به نظام و شما را ندارد .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه