اخبار داغ

افتتاح حسینیه شهدای مدافع حرم و غسالخانه بهشت آباد باغملک+عکس

افتتاح حسینیه شهدای مدافع حرم و غسالخانه بهشت آباد باغملک+عکس
حسینه و مصلای شهدای مدافع حرم و غسالخانه بهشت آباد باغملک با حضور امام جمعه شهرستان باغملک ، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر ،شهردار، خانواده معظم شهدای مدافع حرم ،مسولین ادارات و جمعی از مردم شهرستان باغملک افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باغملک نیوز:درابتدای این مراسم پرویز نوروزی عضوشورای اسلامی شهرستان باغملک ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس به حاضرین دراین مراسم خیر مقدم عرض کرد..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باغملک نیوز,

این عضو شورای اسلامی شهر بیان داشت: در ارتباط با کارهای مختلفی که براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی به عهده شورای شهر است از جمله امورات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و ورزشی گام های خوبی برداشته شده است ویکی از کارها توجه به امورات فرهنگی وعمرانی بود.

,

وی افزود : حسینیه شهدای مدافع حرم باغملک  پروژه ای فرهنگی وعمرانی محسوب می شود ،از جهت فرهنگی به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده و از جهتی عمرانی است چرا که مشکلات و معضلات مردم را تا حدودی مرتفع خواهد ساخت..

,

نوروزی گفت:اگرچه درگذشته غسالخانه ی این بهشت آباد فعال بود اما از نظر بهداشتی ودیگر موارد درشان مردم نبود که باهمت شهرداری وشورای شهر غسالخانه ای درکنار این حسینیه ومصلا ساخته شد. 

,

شهردار باغملک در این مراسم با بیان اینکه محوری ترین ویژگی شهرستان روحیه شهادت طلبی و ایثار گری ست گفت : بهترین کارکرد این پروژه برای برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی است می توان گفت آینده کارهای فرهنگی را رقم می زند.

,

Mosalla06

, Mosalla06,

 

,

نبوتی با اشاره به اینکه برای ماندگار کردن این مقطع از تاریخ شهرستان باغملک نام شهدای مدافع حرم بر این حسینیه گذاشته شد عنوان کرد: پروژه حسینیه شهدای مدافع حرم باغملک با مساحتی بیش از هزار مترمربع ، گنجایش بیش از ۲۰۰۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از منابع اعتباری بودجه شهرداری احداث گردید.

,

دربخش دیگری از این مراسم  امام جمعه شهرستان باغملک عنوان کرد: اعضای شورای شهر به صورت جامع فعالیت می کنند ومصوبات را در اختیار شهردار قرارمیدهند، اما فراموش نشود هرگاه مدیران عمرانی در کارهای عمرانی غرق شدند در گردابی گیر میکنند که نه می توان خود ونه شهرشان را بالا بکشند لذا همیشه آن کفه ی  موازنه کننده کار عمرانی مخصوصا برای شهرداری ها نگاه فرهنگی است نگاهی که آلوده به مسائل جناحی وحزبی نشده باشد.

,

 

,

photo526230178225040116

, photo526230178225040116, photo526230178225040116,

 

,

Mosalla09

, Mosalla09,

Mosalla07

, Mosalla07,

http://baghmalek.ir/wp-content/uploads/Mosalla08.jpg

, http://baghmalek.ir/wp-content/uploads/Mosalla08.jpg,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه