اخبار داغ

با حضور مسئولین استانی انجام شد؛

بهره برداری از اولین پایگاه علمی و پژوهشی اردبیل

بهره برداری از اولین پایگاه علمی و پژوهشی اردبیل
همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی اولین پایگاه علمی و پژوهشی استان در خلخال به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، شب گذشته با حضور پرفسور حسن شایقی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اردبیل و  فرمانده سپاه خلخال و جمعی از نخبگان بسیج اولین پایگاه علمی و پژوهشی بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در شهرستان خلخال در جوار پایگاه مقاومت شهید محرم اسدیان در محله مسجد صاحب الزمان (عج) خلخال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی فرمانده سپاه ناحیه خلخال توسعه و پیشرفت جامعه را در گروه علم آموزی و استفاده از تجارب برتر بسجیان و اقشار مختلف مردم جامعه عنوان کرد و خواستار حمایت استانی از نخبگان بسیجی شهرستان خلخال شد.

,

دکتر حسین شایقی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اعلام اینکه پایگاه های علمی باهدف ساماندهی نخبگان در استان در حال ایجاد است گفت: اولین پایگاه  علمی و پژوهشی درشهرستان خلخال ایجادشد و به غیر از خلخال در چهار شهرستان مشکین شهر، پارس آباد، اردبیل، بیله سوار و گرمی نیز این پایگاه ها در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی استقبال از نخبگان بسیجی و جذب آنان برای استفاده از تجارب و تحقیقات و پژوهش های ارزشمند آنان را یکی از وظایف بنیادملی نخبگان استان عنوان کرد و بر لزوم حمایت مسئولین از نخبگان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه