اخبار داغ

اردبیل قهرمان مسابقات امدادگران گاز شد

اردبیل قهرمان مسابقات امدادگران گاز شد
هفتمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران با معرفی تیم‌های برتر در سرعین خاتمه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،در پایان این رقابت های عملیاتی و ورزشی که عصر سه شنبه در سرعین  به کار خود پایان داد، تیم های اردبیل، قزوین و خوزستان به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

تیم گیلان نیز کاپ اخلاق این رقابت ها را از آن خود کرد.

,

, ,

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آئین اختتامیه این رقابت ها با اشاره به حضور ۲۵ استان در قالب ۳۱ تیم عملیاتی ورزشی در سرعین گفت: این مسابقات در هفت بخش عملیاتی و ورزشی و طی چهار روز در شهر توریستی سرعین برگزار شد.

,

 فیروز خدایی گفت: آزمون علمی با حضور ۱۸۶ نفر، ابزار شناسی با حضور ۶۲ نفر، بلومن با حضور ۶۲ نفر، دومیدانی با حضور ۱۲۴ نفر، نصب کنتور و رگلاتور با حضور ۶۲ نفر، اطفا حریق با حضور ۳۱ نفر و طناب کشی با حضور ۱۵۵نفر آیتم هایی بود که امدادگران در آن به رقابت پرداختند.

,

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ آمادگی جسمانی و بالا بردن آمادگی امداد گران عنوان کرد و گفت : از 25 شرکت گاز استان از سراسر کشور در قالب 31 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

,

خدایی در ادامه افزود: این شرکت کنندگان در 7 رشته شامل آزمون علمی به تعداد 186 نفر، ابزار شناسی به تعداد 62 نفر، بلومن به تعداد 62 نفر، دومیدانی 124 نفر،نصب کنتور و رگلاتور به تعداد 62 نفر، اطفا حریق به تعداد 31 نفر و همچنین طناب کشی به تعداد 155نفر با همدیگر رقابت کردند.

,

 

,

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: این مسابقات برای هفتمین بار به میزبانی سرعین با حضور گروه‌های عملیاتی و همچنین آزمون علمی و فنی که به صورت کتبی برگزار شد، شرکت‌کنندگان توانستند توان خود را به نمایش بگذارند.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه