اخبار داغ

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه:

ملت بدون استقامت و مبارزه محکوم‌ به شکست است/ همیشه از خائنان ضربه خورده‌ایم

ملت بدون استقامت و مبارزه محکوم‌ به شکست است/ همیشه از خائنان ضربه خورده‌ایم
سردار کریمی بابیان اینکه دشمن به فکر نفوذ هست و باید برای مقابله با آن همیشه مجهز باشیم، تصریح کرد: دشمن اگر از روی نادانی دست به اشتباهی در قبال جمهوری اسلامی بزند باید بداند دیگر کمر راست نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان با توجه به تحلیل‌های جامعشان به نحوی آینده را پیش‌بینی می‌کنند، ما نیز که پیرو و مطیع فرماندهی ایشان هستیم باید آنچه را که فرمان می‌دهند در انجامش پیشرو و پیش‌گام باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سردار سرتیپ دوم پاسدار نورالله کریمی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد حربه‌های دشمن شناخت دارند و دائم در حال هشدار دادن و راهنمایی به ملت اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن به دنبال گرفتن ارزش‌های نظام انقلابی است به‌ویژه فرهنگ اصیل و اسلامی ما که برای آن‌ها لقمه‌ای دندان‌گیر است.

,

وی مراقبت در مورد جلوگیری از نفوذ را یک امر بدیهی برای کشور عنوان و تصریح کرد: اگر دشمن موفق به نفوذ شد بازگشت از آن سخت خواهد بود، دشمن به دنبال به تاراج بردن ذهن، فرهنگ،‌اندیشه و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

,

این  فرمانده نظامی با اشاره به غارت اندیشمندان بزرگ کشور، هنرها و ورزش‌های باستانی کشور توسط دیگر کشورها، اظهار کرد: دشمن به دنبال از بین بردن تاریخ و عقبه پرافتخار کشور ما است.

,

سردار کریمی بابیان اینکه انقلاب ما بر اساس ارزش‌های انسانی، شخصیتی،‌ حرمتی،‌ انقلابی و اسلامی استوارشده است، گفت: اگر افکار دیگر کشورها از زیر فشار تبلیغات روانی استعمار بیرون بیاید به انقلاب و اسلام ناب گرایش پیدا می‌کنند.

,

وی با تصریح بر اینکه ما برای ظهور حضرت حجت (عج) خود را آماده می‌کنیم،‌ اظهار کرد: اگر این آمادگی را ایجاد نکنیم در حقیقت کوتاهی کرده و دچار خسران می‌شویم، ‌لذا دشمن برای اینکه ما از این ارزش دور شویم با تمام قوت در حال دست‌وپا زدن هست تا کشور ما را دچار مشکلات فرهنگی بکند.

,

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توصیه به داشتن بصیرت با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: بصیرت و هوشیاری است که می‌تواند ارزش‌ها را حفظ بکند و بهترین شاخصه برای بصیرت داشتن الگویی همچون رهبر معظم انقلاب است.

,

سردار کریمی حاشیه زدن و تفسیر کردن ولایت را عاملی برای گرفتاری بیان کرد و افزود: قدرت ما در دین، انقلاب و رهبری است، اگر می‌خواهیم برده سلطه گران نباشیم باید برای این ارزش‌ها تلاش داشته باشیم.

,

وی ملت بدون استقامت و مبارزه را محکوم‌به شکست عنوان و تأکید کرد: دشمن امروز می‌داند که قدرت نظامی برگرفته از ولایت‌فقیه،‌ ملت بسیجی و انقلابی ما هست و طبیعی است که به دنبال شکست این قدرت از هر طریقی است.

,

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را بالا بیان و اظهار کرد: تاریخ نشان داده که ملت ما ملتی سلطه‌پذیر نبوده، اگر هم‌جایی را ازدست‌داده بوده‌ایم به‌واسطه خیانت، خائنین بوده است.

,

سردار کریمی بابیان اینکه دشمن به فکر نفوذ هست و باید برای مقابله با آن همیشه مجهز باشیم، تصریح کرد: دشمن اگر از روی نادانی دست به اشتباهی در قبال جمهوری اسلامی بزند باید بداند دیگر کمر راست نخواهد کرد و در طول تاریخ جز پشیمانی برای او چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه