اخبار داغ

در مراسم معارفه مسئول جدید بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند مطرح شد؛

بازرسی باعث پویایی عملکرد یک سازمان می‌شود/ نگاه بازرسی حفظ کرامت انسانی و برخورد قاطعانه است

بازرسی باعث پویایی عملکرد یک سازمان می‌شود/ نگاه بازرسی حفظ کرامت انسانی و برخورد قاطعانه است
در مراسمی با حضور مسئولان، بهنام قاسم مرادی به‌عنوان مسئول جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری شهرستان دماوند معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تارود، در مراسم معارفه مسئول جدید بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند، قدرت الله سیف مدیرکل بازرسی استانداری تهران و کارکنان فرمانداری این شهرستان حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

همچنین در این مراسم، از زحمات فرزاد شلیله مسئول سابق بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری دماوند، تقدیر شد.

,

*نگاه بازرسی حفظ کرامت انسانی و برخورد قاطعانه است

, *نگاه بازرسی حفظ کرامت انسانی و برخورد قاطعانه است, *نگاه بازرسی حفظ کرامت انسانی و برخورد قاطعانه است,

قدرت الله سیف در جلسه معارفه مسئول جدید بازرسی فرمانداری دماوند اظهار داشت: در مجموعه بازرسی فرمانداری دماوند با توجه به تجربیات گذشته و حمایت‌های فرماندار محترم شاهد کمترین مشکل در هماهنگی امور بودیم.

,

وی افزود: بازرسی به‌عنوان یک ابزار مدیریت است و باید با ارتقاء جایگاه قانونی بازرسی به دنبال انعکاس همه فعالیت‌های سازمان از جمله ضعف‌ها و نقاط قوت باشیم تا شاهد رشد سازمان در رفع مشکلات باشیم.

,

مدیرکل بازرسی استانداری تهران سیاست استانداری تهران در بخش بازرسی را رفع ریشه‌ای مشکلات ارزیابی کرد و بیان داشت: نگاه ما پیشگیرانه و رفع ریشه‌ای مشکلات است و به دنبال این هستیم تا جلوی هزینه‌های مادی و معنوی را که نظام برای تربیت نیروها و مدیران انجام داده را بگیریم و تلاش ما در جهت حفظ نیروهای دستگاه‌ها است.

,

وی تصریح کرد: حتماً در کنار پیشگیری، برخورد قاطعانه‌ای با تخلفات داریم و این باعث شده میزان تخلفات نسبت به گذشته به صورت چشمگیری کاهش یابد که نمونه آن را می‌توان در موضوع برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان مشاهده کرد.

,

مدیرکل بازرسی استانداری تهران دو اولویت این مجموعه را در سال جاری، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی دانست و افزود: این دو موضوع از تأکیدات استاندار محترم بوده و همیشه مورد ارزیابی بازرسی قرار دارد و دستورالعمل‌های ویژه آن تدوین و در اختیار شهرستان‌ها به منظور اجرا قرار داده شده است.

,

*بازرسی باعث پویایی عملکرد یک سازمان می‌شود

, *بازرسی باعث پویایی عملکرد یک سازمان می‌شود, *بازرسی باعث پویایی عملکرد یک سازمان می‌شود, یک, می‌شود,

ناصر محمودی فرد در مراسم معارفه مسئول جدید بازرسی فرمانداری دماوند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بازرسی فرمانداری دماوند در گذشته مجموعه‌ای پویا بود که مسئولانه با موضوعات برخورد می‌کرد و عملکرد خوبی را ارائه داد.

, در,  , گذشته, مجموعه‌ای, می‌کرد,

وی به نقش ارزنده بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند در رفع مشکلات اشاره کرد و افزود: مجموعه بازرسی به‌عنوان چشم وچراغ یک سیستم است که اگر قرار است کاستی‌ها و برجستگی‌های یک سیستم را ارزیابی کنیم از طریق بازرسی انجام خواهد شد.

, به‌عنوان, چشم,  , و, چراغ, یک, کاستی‌ها, برجستگی‌های, یک,

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: بازرسی به‌عنوان بازوی توانای یک مدیر است که با همراهی آن می‌توان نقاط ضعف را شناسایی کرد و در جهت رفع آنها کوشید چراکه هدف سالم‌سازی و تسهیل در انجام امور و رسیدگی به مشکلات مردم است.

, به‌عنوان, یک, می‌توان, سالم‌سازی,

وی به دوران مسئولیت قبلی بازرسی فرمانداری اشاره کرد و بیان داشت: در طول مدت دو سال گذشته مواردی که وجود داشت با جدیت پیگیری شد اما با همفکری سعی شد مشکلات در خود سیستم حل شود و کمتر شاهد ارجاع آن به مراجع بالاتر بودیم.2423-32423-2

, دو, 2423-3, 2423-2,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه