اخبار داغ

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس؛

افتتاح سردخانه چند منظوره در مشگین‌شهر

افتتاح سردخانه چند منظوره در مشگین‌شهر
در آخرین روز از هفته دفاع مقدس سردخانه چند منظوره ترابی با ظرفیت 10 هزار تن افتتاح و اماده بهره برداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس سردخانه 10 هزار تنی در شهرک صنعتی مشگین‌شهر افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامی,

 

,

در مراسم افتتاح این سردخانه علی ترابی سرمایه‌گذار و مدیرعامل این مجموعه گفت: این سردخانه با ظرفیت 10 هزار تن اجرا شده که فاز اول آن با ظرفیت 5 هزار تن به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و مابقی نیز به زودی آماده افتتاح می‌شود.

,

 

,

وی افزود: با توجه به وسعت مکان در این پروژه تلاش می‌شود از حداکثر فضا برای اجرای آن استفاده شود لذا فاز سوم پروژه با ظرفیت 10 هزار تن صرفاً جهت نگهداری پنیر احداث می شود.

,

 

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری گفت: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در عید نوروز 95 و نام گذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ از این شعار به عنوان محور استفاده کرده و با انگیزه بیشتری وارد عرصه شدیم که برهمین اساس در کمتر از 5 ماه فار اول این پروژه چند منظوره تکمیل و در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

,

 

,

وی ضمن قدردانی از مسئولان شهرستانی و استانی که در اجرای این پروژه همکاری داشته‌اند گفت: اولین سردخانه اتمسفری استان اردبیل در شهرستان مشگین‌شهر با همکاری مسئولین افتتاح شده است.

,

 

,

وی ضمن قدردانی از حیدری فرماندار سابق شهرستان مشگین‌شهر گفت: قدم اول این پروژه در دولت گذشته و در زمان مسئولیت فرماندار وقت شروع شده که در ان زمان با بنگاه‌های اقتصادی از سرمایه‌گذاران حمایت شده بود تا اینکه امروز موفق به اجرای پروژه‌های دیگر در این شهرستان شدیم.

,

 

,

وی با انتقاد از استاندار اردبیل گفت: استاندار هر ماه حداقل دو بار به این شهرستان سفر می کند اما تاکنون از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید به عمل نیاورده است؛ در حالی که در این شهرک سرمایه‌گذاران با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که لازم بود استاندار در یکی از سفرهای خود به شهرستان از این شهرک بازدید و مشکلات آنان را جویا می‌شد هر چند اجرای این پروژه بدون مشکل بود اما حضور استاندار موجب دلگرمی سرمایه‌گذاران در این شهرک می‌شد.

,

 

,

ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر در این مراسم گفت: هدف شهرستان حمایت از سرمایه‌گذاران است تا بستر برای توسعه شهرستان فراهم شود.

,

 

,

وی گفت: در حال حاضر صنایع تبدیلی نیاز ضروری شهرستان است تا از خام فروشی جلوگیری شده و به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه