اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

برای دستگیری تفنگ به دستان عروسی ها برنامه جدید داریم

برای دستگیری تفنگ به دستان عروسی ها برنامه جدید داریم
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از افرادی که در مراسم های عروسی در تالارها اقدام به شلیک گلوله می کنند توسط نیروی انتظامی به صورت نامحسوس عکسبرداری و شناسایی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سرهنگ مهدی انصاری پیشگیری اجتماعی با استفاده از افزایش سهم مشارکت مردمی بهترین راهبرد و مناسب ترین راه حل برای تولید امنیت پایدار در جامعه دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

انصاری به برگزاری جشن های عروسی در تالارهای استان و شلیک گلوله از سوی برخی افراد در این مراسم ها اشاره کرد و گفت: شهروندان از صدای شلیک گلوله در ساعات آخر شب و سلب آسایش از مردم در برخی از تالارها اظهار گلایه و شکایت دارند.

,

وی بیان کرد: در این زمینه و به منظور رعایت مسائل امنیتی و ارج گذاشتن به حقوق شهروندان برای برگزاری بدون حاشیه جشن های عروسی در تالارها از تمام مسئولان تالارها و پدر و مادر عروس و داماد تعهد اخذ می شود و 20 توصیه را نیز در برگزاری هرچه بهتر اینگونه مراسم ها باید رعایت کنند.

,

انصاری افزود: از افرادی که در مراسم های عروسی در تالارها اقدام به شلیک گلوله می کنند توسط نیروی انتظامی به صورت نامحسوس عکسبرداری و شناسایی خواهند شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این افراد پس از شناسایی توسط پلیس دستگیر و ضمن ضبط اسلحه آنها، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه