اخبار داغ

استاندار هرمزگان :

رتبه نهم هرمزگان در طرح کشوری سرشماری نفوس و مسکن

رتبه نهم هرمزگان در طرح کشوری سرشماری نفوس و مسکن
استاندار هرمزگان اظهار کرد:سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر آغاز شده که تا امروز چهار هزار و 400 خانوار در هرمزگان ثبت نام اینترنتی در سرشماری داشته اند و در این زمینه رتبه نهم کشور را داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ جاسم جادری استاندار هرمزگان در هشتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه  هرمزگان از استان های با ضریب امنیت بالاست و وحدت و همگرایی اقوام مختلف در استان بسیار بالا است ،افزود: با توجه به موقعیت آب و هوای استان اکنون که در نیمه دوم سال قرار گرفته ایم و هوای شهر مناسب است باید توجه بیشتری  در اجرای پروژه های عمرانی در این شش ماه انجام شود و پیمانکاران عظم خود را جذب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاندار هرمزگان اظهار کرد: یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی است زیرا در کشور بودجه کافی برای تکمیل این پروژه ها بودجه شان کم است و  ما باید با تقویت بخش خصوصی به دولت کمک می کنیم و با واگذاری کارها به بخش خصوصی کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

,

جادری تصریح کرد: با اشاره به اینکه هرمزگان استانی در حال رشد است و کارهای بزرگی و زیادی  در حال انجام است و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر باشیم.

,

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اخیرا 100 وظیفه و اختیار به مدیران استان ها ابلاغ شده است، گفت: باید اثر این اختیارات را در استان ببینیم و این اختیارات باید احصا و مشکل مردم از این طریق حل شود.

,

وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر آغاز شده و ثبت نام اینترنتی در اولویت قرار گرفته و همه باید به مرکز آمار در این زمینه کمک کنند و تا امروز چهار هزار و 400 خانوار در هرمزگان ثبت نام اینترنتی در سرشماری داشته اند و رتبه نهم کشور را از این لحاظ داشته ایم.

,

استاندار هرمزگان با اشاره به  تذکر  را به مدیران استان اظهار کرد: سفر مدیر کل استان به شهرستان ها حتما باید با اطلاع فرمانداران باشد چون فرماندار نماینده حاکمیت و نظام است و هر مدیری قرار است به مسافرت و یا مرخصی برود باید هماهنگی لازم را انجام دهد و جانشین خود را معرفی کند.

,

جادری خاطرنشان کرد: مدیران برای اجرای برنامه هایی همچون همایش و تجلیل ها باید غیر از ساعت اداری برگزار کنند تا همهی افراد در زمان وقت اداری به کارهای خود رسیدگی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه