اخبار داغ

ابتکاری برای ویرانی یک سازمان/ اسارت محیط زیست در میان سیاسی کاری ها

ابتکاری برای ویرانی یک سازمان/ اسارت محیط زیست در میان سیاسی کاری ها
سیاسی کاری های ابتکار اولین انتقادی بود که به مدیریت وی مطرح شد. مسئولی که بایستی به وضعیت محیط زیست کشور رسیدگی کند، بیش از همه توجهش به مسائل حاشیه و بی ارتباط به حوزه کاری اش جلب می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، سازمان حفاظت از محیط زیست از ابتدای فعالیت دولت روحانی با مدیریت معصومه ابتکار دوران پر تنشی را گذرانده است. همواره در دولت یازدهم حواشی فراوانی به دنبال این سازمان مطرح بوده و این حواشی نیز کماکان ادامه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

سیاسی کاری های ابتکار اولین انتقادی بود که به مدیریت وی مطرح شد. مسئولی که بایستی به وضعیت محیط زیست کشور رسیدگی کند، بیش از همه توجهش به مسائل حاشیه و بی ارتباط به حوزه کاری اش جلب می شد.

,

 

,

همین شیوه کاری ابتکار در سالهای گذشته باعث شده بود تا انتقاداتی متعددی از فعالان محیط زیستی به او مطرح شود.

,

 

,

, ,

 

,

محمدباقر صدوق چهره ماندگار محیط زیست کشور با بیان اینکه بزرگترین مشکل محیط زیست سیاسی کاری مسئولان این سازمان است، گفت: خانم ابتکار! ویروس سیاست به جان محیط زیست کشور افتاده بهتر است به جای سیاسی کاری و فرافکنی کمی با مردم صادق باشید.(1)

,

 

,

حسین نجابت عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز چندی پیش با بیان اینکه سیاسی‌کاری ابتکار به کار تخصصی محیط زیست لطمه می‌زند، گفت: عملکرد ابتکار از ابتدای دولت کنونی به طور کامل سیاسی بود.(2)

,

 

,

اما این وضعیت تنها حاشیه های مطرح شده در خصوص حوزه مسئولیتی معصومه ابتکار نبود.

,

 

,

موضوع ریزگردها و انجام نشدن اقدامات مناسبی از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست برای رفع این مشکل آسیبی بود که اظهارات ابتکار بر عمق این فاجعه افزود.

,

 

,

, ,

 

,

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفته بود: در موضوع گرد و غبار هیچ مسئولی نمی‌تواند به مردم وعده دهد که این مشکل تا چند سال آینده حل می‌شود و مردم باید با مشکل گرد و غبار کنار بیایند.

, مردم باید با مشکل گرد و غبار کنار بیایند,

 

,

فاز جدید حواشی در سازمان

, فاز جدید حواشی در سازمان ,

 

,

قطار حواشی در سازمان تحت مسئولی معصومه ابتکار متوقف نشد و بر اساس آنچه که رسانه ها گزارش داده اند، بازداشت مسئولین این سازمان  هم به موارد قبلی اضافه شده است.

,

 

,

در حالی‌که همچنان معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست خود را در مسیر سیر و سفرهایش، به ظاهر، سخت، درگیر رفع معضلات زیست‌محیطی نشان می‌دهد و در باطن برای پیروزی‌های سیاسی جناح متبوعش دست و پا می‌زند، رشوه و فساد مالی در بین مدیران سازمان محیط زیست بالا گرفته است. 

,

 

,

طی هفته‌های اخیر بود که معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران، مشاور و مسئول دفتر مدیرکل محیط زیست استان تهران را دستگیر کردند و به گفته یکی از منابع آگاه امروز مدیر کل محیط زیست شمیرانات نیز به دلیل تخلفات مالی بازداشت شد. 

,

 

,

گفته می‌شود علت دستگیری این مدیران محیط زیست، فساد مالی و ارتشا است، رشوه‌هایی که رد و بدل می‌شده تا محیط زیست آلوده را پاک جلوه دهند! (3)

,

 

,

به گزارش مرصاد، در شرایط فعلی این محیط زیست است که بیش از گذشته آسیب های جدی خواهد دید و این مسئله تا رسیدگی جدی به این حوزه ادامه خواهد داشت.

,

 

,

----------

,

 

,

مراجع:

,

 

,

1- خانم ابتکار! به جای سیاسی کاری با مردم صادق باشید

, خانم ابتکار! به جای سیاسی کاری با مردم صادق باشید,

 

,

2- عملکرد ابتکار از ابتدای دولت فعلی کاملاً سیاسی بود

, عملکرد ابتکار از ابتدای دولت فعلی کاملاً سیاسی بود, عملکرد ابتکار از ابتدای دولت فعلی کاملاً سیاسی بود,

 

,

3- «رشوه» کار دست مدیران «ابتکار» داد

, 3- , «رشوه» کار دست مدیران «ابتکار» داد,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه