اخبار داغ

حیف شد به روسیه باختیم

حیف شد به روسیه باختیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه نیمه دوم بازی ایران و روسیه در اختیار بازیکنان تیم ملی بود، گفت: اگر یک دقیقه دیگر فرصت داشتیم قطعا روسیه را شکست می‌دادیم و فینالیست می‌شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، گفت: واقعا حیف شد. بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار ایران بود و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد: بازی ایران و روسیه مسابقه بسیار خوبی بود. حتی «لوزانو» بعد از بازی به صراحت به برتری ایران اذعان داشت و گفت هیچ موقع تیم ایران را با این توازن ندیده بودم. تیم ملی واقعا خوب و منظم بازی می‌کند. 

,

رئیس کمیته فنی و توسعه ادامه داد: لوزانو بعد از پایان بازی چندین بار به ما تبریک گفت، در حالی که ما تیم بازنده بودیم. تمام تماشاگران حاضر در سالن هم برای تیم ایران دست زدند و بازیکنان را تشویق کردند.

,

ترابیان با بیان اینکه تا فینالیست شدن فاصله ای نداشتیم، تصریح کرد: فقط یک دقیقه دیگر زمان می خواستیم. اگر این زمان را داشتیم بدون تردید برنده میدان می‌شدیم چرا که در نیمه دوم روس‌ها دیگر آن تیم نیمه اول نبودند.

,

وی درباره وضعیت مصدومیت محمد کشاورز هم گفت: مصدومیت کشاورز در حدی است که متاسفانه او را هم برای دیدار رده بندی از دست دادیم.

,

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اینکه ترجیح ایران برای بازی در رده بندی با کدام تیم است، گفت: برای ایران فرقی نمی‌کند، ولی به نظرم پرتغال برنده بازی مقابل آرژانتین خواهد بود.

,

ترابیان همچنین درباره اینکه برای بازگرداندن بازیکنان به شرایط روحی مناسب برای دیدار رده بندی چه اقدامی خواهید کرد، تاکید کرد: بازیکنان بعد از باخت به روسیه ناراحت بودند ولی آنها مصمم هستند هر طور شده در این دوره از مسابقات جام جهانی روی سکو بروند.

,

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان با انتقاد از عملکرد داور بازی ایران و روسیه، گفت: نورالدین باکایف» داور این بازی همیشه در قضاوت‌هایش دردسرساز بوده، چه در بازی‌های آسیایی و چه در مسابقات جهانی. متاسفانه او داوری بسیار بد و ناعادلانه‌ای در بازی ایران و روسیه داشت.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه