اخبار داغ

از طریق ویدئو کنفرانس؛

خانه امید بازنشستگان خمینی شهر افتتاح شد + تصاویر

خانه امید بازنشستگان خمینی شهر افتتاح شد + تصاویر
خانه امید بازنشستگان شهرستان خمینی شهر در حاشیه پارک پیروزی و در زمینی به مساحت ۴۳۰متر با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد تومان ساخته و دارای کتابخانه، اتاق جلسات و مشاوره، سالن همایش و… می باشد با حضور مسوولین به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قلمکده، خانه امید وابسته به صندوق بازنشستگان شهرستان خمینی شهر همزمان با ۹نقظه دیگر کشور از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد و پس از آن توسط مدیرکل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی کل کشور پرده برداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

در این افتتاحیه معاون اول رییس جمهور، وزیر رفاه ، رییس صندوق بازنشستگی کشور از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط داشته و سخنرانی کردند.

,

بهبود خلیلی با بیان اینکه این مجموعه های تفریحی فرهنگی ویژه بازنشستگان ساخته شده تا  بتوانند در کنار پرکردن اوقات فراغت، هم اندیشی داشته باشند گفت: خانه های امید بازنشستگان به صورت هیئت مدیره ای اداره می شود و خود بازنشستگان این مجموعه ها را مدیریت می کنند.

,

وی با اعلام اینکه یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر بازنشسته در سطح کشور وجود دارد افزود: شهرستان خمینی شهر در حدود ۲هزار بازنشسته از این جامعه کشور را به خود اختصاص داده است.

,

مدیرکل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی کل کشور اظهار کرد: در خصوص درمان بازنشستگان با بیمه آتیه سازان حافظ برای بیمه تکمیلی اقداماتی انجام شده و در حدود هزارمیلیارد تومان بودجه بدین منظور پیش بینی شده.

,

وی در خصوص امور رفاهی و تفریحی بازنشستگان گفت: صندوق ذخیره بازنشستگان کشور پیش بینی سفرهای زیارتی و سیاحتی را داشته و هر بازنشستهبا مراجعه به سایت صندوق و اعلام مکان قصد سفر و قراردادن اطلاعات مورد نیاز در این خصوص مبلغ ۶۰۰هزار تومان به خانواده هر بازنشسته کمک هایی پرداخت می شود.

,

به گزارش قلمکده ، در این مراسم به طور همزمان ۹ خانه امید برای بازنشستگان در شهرهای ساری، میانه، قزوین، شهرضا، دزفول، آرام بیدگل، ممسنی، رودبار و خمینی شهر افتتاح شد.

, قلمکده,

تاکنون ۲۲ خانه امید با هدف ایجاد مکان مناسب برای اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و… ویژه بازنشستگان راه‌ اندازی شده بود.

,

برای راه اندازی این خانه ها شهرداری یک زمین مناسب در اختیار صندوق بازنشستگی قرار می دهد اما مدیریت این خانه ها با بازنشستگان خواهد بود.

,

راه اندازی خانه های امید در کمیسیون اجتماعی دولت بحث شده و در استانداری‌ها و فرمانداری ها به دنبال حفظ شان و جایگاه بازنشستگان این تسهیلات ایجاد می شود.

,

خانه امید بازنشستگان شهرستان خمینی شهر در حاشیه پارک پیروزی و در زمینی به مساحت ۴۳۰متر با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد تومان ساخته و دارای کتابخانه، اتاق جلسات و مشاوره، سالن همایش و… می باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه