اخبار داغ

خرج که از کیسه مهمان بود؛

ولخرجی های شهرداری یک شهرستان از کیسه بیت المال/120 میلیون تومان هزینه برای یک همایش!

ولخرجی های شهرداری یک شهرستان از کیسه بیت المال/120 میلیون تومان هزینه برای یک همایش!
در حالی که کارگران شهرداری بروجرد 7 ماه است حقوق دریافت نکرده اند، قرار است یک همایش با مبلغ 120 میلیون تومان از محل بودجه عمرانی شهر توسط یکی از اعضای شورای شهر برگزار شود و این به معنای ولخرجی های شهرداری بروجرد از کیسه بیت المال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد سالهاست شهرداری بروجرد صحبت از شرایط بد مالی سخن می گوید که دخل و خرجشان همخوانی ندارد، کارگران 7 ماه است حقوق دریافت نکرده اند و بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی به بیش از 32 میلیارد تومان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد, سالهاست شهرداری بروجرد صحبت از شرایط بد مالی سخن می گوید که دخل و خرجشان همخوانی ندارد، کارگران 7 ماه است حقوق دریافت نکرده اند و بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی به بیش از 32 میلیارد تومان رسیده است.,

 گرچه بارها و بارها مسئولین شهرداری و شواری شهر خبر از حل مشکلات به زودی زود می گویند اما این مشکلات اصلا دست نخورده و روز به روز بر کوه مشکلات شهرداری بروجرد افزوده می شود.

,

 مسئولین مربوطه شهرداری در تلاش هستند تا اوضاع را به نحوی شایسته و مطلوب جلوه دهند و نشان بدهند که دائما برای رفع مشکلات این نهاد تلاش می کنند اما مشکلات کارگران شهرداری و عدم دریافت حقوق و وعده های توخالی پی در پی نشان می دهد که همه این صحبت ها فقط شعار است.

,

 روز گذشته در شورای شهر بروجرد مصوبه ای به تصویب رسیده که در آن مقرر شده مبلغ 120 میلیون تومان برای برگزاری یک همایش سه روزه با حضور حدود 200 نفر با عنوان همایش تشکل های مردم نهاد هزینه شود که برگزاری این همایش را یکی از اعضای شورای شهر بروجرد بر عهده گرفته است.

,

 البته این مبلغ قرار است از بودجه عمرانی شهر بروجرد هزینه شود و این در حالیست که بروجرد کارهای عمرانی زیادی نیاز دارد و برگزاری این همایش به نظر غیر ضروری می رسد.

,

 شهرداری به جای ایجاد درآمد پایدار و رفع مشکلات مالی این سازمان، تلاش برای برگزاری این گونه همایش ها آن هم با بودجه های شهر دارد که انسان را یاد ضرب المثل" خرج چو از کیسه مهمان بود، حاتم طائی شدن آسان بود" می اندازد.

,

 "ناصر مرادی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: استاندار لرستان وعده داده بود که این همایش برگزار و هزینه 120 میلیون تومان آن را از محل بودجه عمرانی پرداخت می کند.

,

, ,

 وی اضافه کرد: استاندار تا کنون وعده های زیادی را داده که برخی از آنها محقق نشده اند و به نظر می رسد برگزاری این همایش در این شرایط مناسب نیست.

,

 به گفته وی بودجه های شهرداری دارای سرفصل است و نباید بودجه های دیگر را برای برگزاری این همایش هزینه کرد چرا که در حال حاضر مشکلات مالی شهرداری مانند 7 ماه حقوق معوقه کارگران مهمترین مشکل این سازمان است.

,

 مرادی اظهار داشت: ما مخالف برگزاری این گونه همایش ها نیستیم اما به نظر می رسد باید همایش هایی برگزار شود که مشکلات شهر رفع و سرمایه گذاری به شهر دعوت شود نه این که همایشی  برگزار شود و هزینه های میلیونی برای برگزاری صرف شود.

,

 وی بیان کرد: روز گذشته این مصوبه در شورای شهر بروجرد تصویب شد و تنها چند نفر مخالف آن بودند اما با اکثریت آراء این مبلغ برای برگزاری همایش در نظر گرفته شده است.

,

 عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: در واقع با برگزاری این همایش بودجه عمرانی شهر برای برگزاری همایش هزینه می شود.

,

 وی بیان کرد: انتظار داشتیم اگر استاندار موافق برگزاری این همایش است هزینه این همایش را مستقیما بپذیرند نه این که وعده بدهند که بعد پرداخت می شود.

,

 به گزارش بازتاب بروجرد این در حالیست که شهر بروجرد از نظر عمرانی با مشکلات زیادی همراه است و حالا باید برای یک همایش غیر دولتی 120 میلیون تومان هزینه شود که به نظر می رسد نظارت کافی در این راستا وجود ندارد و بودجه ها در هر مسیری که بخواهند، هزینه می شوند.

,

  انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه