اخبار داغ

همزمان با روز ایمنی و آتش‌نشانی بررگزار شد؛

مانور اطفای‌حریق و امدادونجات در گناباد + تصاویر

مانور اطفای‌حریق و امدادونجات در گناباد + تصاویر
همزمان با روز ایمنی و آتش‌نشانی، مانور اطفای‌حریق و امدادونجات توسط مأموران آتش‌نشانی در گناباد برگزار‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای‌گناباد، همزمان با روز ایمنی و آتش‌نشانی، مانور اطفای‌حریق و امدادونجات صبح‌امروز توسط مأموران آتش‌نشانی در مدرسه فرزانگان گناباد برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای‌گناباد,

مهران حسین‌زاده، معاون شهردار گناباد در ابتدای این مانور گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های محوله‌شده به شهرداری‌ها، دایره آتش‌نشانی می‌باشد که در گناباد علی‌رغم وسعت بالای تحت‌پوشش ماموریت‌های آتش‌نشانی، مأموران آتش‌نشانی به صورت جهادی این محدوده وسیع را تحت‌پوشش خود قرار داده‌اند.

,

وی اظهارکرد: درهمین راستا از ابتدای سال‌جاری 214 مورد اطفاءحریق و امدادونجات توسط مأموران آتش‌نشانی گناباد انجام شده‌است.

,

حسین‌زاده راه‌اندازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی گناباد را در تسریع خدمت‌رسانی به مردم مهم ارزیابی‌کرد و افزود: برای راه‌اندازی این ایستگاه که در بلوار وحدت قرار دارد، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته که برای تجهیز آن هزینه می‌شود.

,

معاون شهردار گناباد در خصوص میزان خطاهای صورت گرفته در امدادرسانی و عملیات‌های اطفای‌حریق گفت: ضریب‌خطا برای خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در کشور ۱۵ درصد اعلام‌شده که خوشبختانه ایستگاه آتش‌نشانی گناباد دارای ضریب خطای ۷ درصد در اجرای عملیات‌های اطفای‌حریق و امدادرسانی می‌باشد.

,

انتهای‌پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه