اخبار داغ

معاون حقوقی رییس جمهور:

دولت در زمینه اطلاع‌رسانی مجازی ضعیف عمل کرد

دولت در زمینه اطلاع‌رسانی مجازی ضعیف عمل کرد
حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به اینکه دولت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات خود را به مردم معرفی می‌کند اظهار داشت: متأسفانه امروز دولت در زمینه اطلاع‌رسانی مجازی ضعیف عمل کرده و در مقابل عده‌ای که در صدد تخریب دولت هستند به خوبی در این فضا تبلیغات می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ بعداز ظهر امروز حجت‌الاسلام انصاری با ورود به شهر آبیک با حضور در خانواده شهیدان آموخت از خانواده این شهیدان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

حجت‌الاسلام انصاری در دیدار با خانواده شهیدان آموخت اظهار داشت: برای ما افتخار است در کشوری زندگی می‌کنیم که دعای ملت پشت انقلاب و کشور است.

,

وی افزود: به برکت دعای خانواده شهدا است که امروز سایه امنیت را بر کشور پهن کرده است.

,

حجت‌الاسلام انصاری مطرح کرد: ما نباید آنچه را که در سایه افراد خدمت‌گذار بدست آمده است از بین برود.

,

این مسؤول عنوان کرد: انقلاب و کشور ما از برکت مردم ایران و خانواده معظم شهدا ست.

,

وی اضافه کرد: سعادت بزرگی بود که خداوند به شما عنایت کرد و پدر و پسر را در آغوش هم به شهادت رسیدند.

,

وی یادآور شد: چیزهایی که در تاریخ می‌خواندیم از عظمت و بزرگی شهدا برای ما قابل لمس نبود تا به برکت انقلاب و شهدا توانستیم درک کنیم

,

نماینده ویژه رییس جمهور تصریح کرد: به برکت خون شهدا در ۸ سال دفاع مقدس پرده‌هایی از عالم معرفت در این دنیا گشوده شد که برای قرن‌ها و نسل‌ها کافی است .

,

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: حضور در بین این خانواده برای ما برکتی است حضور در بین خانواده‌ای باشیم که سعادت مردم را به سعادت خود ترجیه می‌دهند؛ یک سعادت بزرگ است امروز به برکت نظام و انقلاب نصیب ما شده است.

,

وی با اشاره به اینکه دولت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات خود را به مردم معرفی می‌کند اظهار داشت: متأسفانه امروز دولت در زمینه اطلاع‌رسانی مجازی ضعیف عمل کرده و در مقابل عده‌ای که در صدد تخریب دولت هستند به خوبی در این فضا تبلیغات می‌کنند.

,

معاون حقوقی رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید در راستای تبلیغات در فضای مجازی دولت ورود جدی‌تری داشته باشد، تصریح کرد: دولت باید اقدامات و دستاوردهای خود را در عرصه ظهور بگذارد و تمامی مسؤولین و مردم نیز باید در این راستا همراه باشند و در صدد بیان اقدامات حرکت کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه