اخبار داغ

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز:

اجرای مصوبه سختی کار، مطالبه مهم آتش‌نشانان است

اجرای مصوبه سختی کار، مطالبه مهم آتش‌نشانان است
مسئول آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز گفت: مهم‎ترین مطالبه‌ای که تمام آتش نشانان کشور پیگیر آن هستند، مصوب و به اجرا گذاشتن طرح «سختی کار» برای آتش نشانان می باشد که در مجلس شورای اسلامی درحال رایزنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، طی مراسمی با حضور فرماندار طرقبه شاندیز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاندیز و جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس از آتش‌نشانان شاندیز تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

در این مراسم شهردار شاندیز ضمن تبریک روز آتش‌نشانی، از خدمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

,

وی همچنین علاوه بردادن وعده مساعد نسبت به تکمیل سریع ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شاندیز، و فعالیت این قشر را بسیار پرخطر عنوان کرد.

,

جواهری مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز علاوه بر ضروری دانستن  بحث ایمنی و امنیت یک شهر گفت: با توجه به حجم زیاد مسافر و مجاورانی که به منطقه شاندیز و طرقبه سفر می‌کنند و افزایش احتمال بروز حادثه لذا این تأمین ایمنی و ارائه خدمات در هنگام بروز حادثه بر عهده آتش‌نشانی است.

,

وی فشار کاری و سختی وارد بر کارکنان آتش‌نشانی را ازنظر روحی و جسمی به دلیل وجود صحنه‌های ناگوار و دل‌خراش بسیار زیاد دانست و افزود: در انجام عملیات محوله برای اخذ بهترین تصمیم، سرعت عمل شاخصه اصلی یک آتش‌نشان است.

,

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز تصریح کرد: مهم‌ترین مطالبه‌ای که تمام آتش‌نشانان کشور پیگیر آن هستند مصوب و به اجرا گذاشتن مصوبه «سختی کار» برای آتش‌نشانان است که در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی است.

,

وی با توجه به حجم بالای ورود مسافر به این دو منطقه گردشگری گفت: در حال حاضر تأسیس ایستگاه‌های جدید و به خدمت گرفتن نیروهای جوان و آموزش‌دیده از ضروریات این ارگان است.

,

انتهای پیام/رض

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه