اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی همدان خبر داد :

انهدام بیش از 100 کانال و گروه فاسد توسط جبهه مبارزه با فساد همدان

انهدام بیش از 100 کانال و گروه فاسد توسط جبهه مبارزه با فساد همدان
دبیر جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی همدان از مسدود نمودن بیش از 100 کانال و گروه تلگرامی عیراخلاقی توسط این جبهه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یعقوبی در گفتگو با صبح الوند، با  اشاره به  رشد صعودی  استفاده مردم از فضای مجازی گفت : جبهه مردمی مبارزه با فساد با هدف پاک کردن فضای مجازی و ایجاد ناامنی برای مفسدان تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

دبیر جبهه مردمی مبارزه با فساد اظهار کرد: این جبهه برای اولین بار در همدان فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر  تقریبا در تمام استانهای کشور جبهه مبارزه با فساد تشکیل شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دیگر فضای مجازی برای  مفسدان  امن نخواهد بود اظهار کرد:  این جبهه طی سه ماه گذشته موفق به مسدود نمودن صدها کانال و گروه مستهجن و ضد دین در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام  شده است که در این میان تعدادی از ادمینها و سوپر ادمینهای کانال و گروه و مدیران برخی از اکانتهای فعال در شبکه های اجتماعی که مروج فساد اخلاقی و ضد دینی  هستند شناسائی شده اند که به زودی برخوردهای قانونی توسط مراجع ذیصلاح با این افراد صورت خواهد گرفت .

,

 

,

یعقوبی  بیان کرد: استقبال مردمی از این طرح بسیار خوب بوده است و با اطلاع رسانی به موقع آنها این امر سریع ترانجام گرفته است.

,

 

,

دبیر جبهه مردمی مبارزه با فساد  در پایان اظهار کرد: این جبهه از تمامی علاقه مندان به همکاری  با جبهه مردمی مبارزه با فساد دعوت می نماید و علاقمندان می توانند با آدرس تلگرامی komeilihayeiran @ ارتباط بگیرند .

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه