اخبار داغ

رئیس رسانه ملی در همایش افق رسانه:

فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود

فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود
رئیس رسانه ملی در همایش افق رسانه اظهار داشت: تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم وفناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی اسلامی راهبرد اصلی رسانه ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها ، منافع ملی، وحدت و انسجام ملی، تعمیق ایمان، ارزشهای انقلاب، شناخت مخاطب، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مدنظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره‌های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقا دهیم.
 
وی بر ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی‌ اشاره کرد و تصریح کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن دین و بنیان خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی در مقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به خوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دو پایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.
 
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه نباید گرفتار سیاه‌نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیما دانست و گفت: اقدامات و خدمات دولتها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است، بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای امید و نشاط را ترویج دهیم.
 
دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابتهای سیاسی نشود.




انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه