اخبار داغ

قالیباف در بازدید از طرح های عمرانی شهرری:

هزینه ساخت هر کیلومتر مترو 250 میلیارد تومان است/ 500 میلیارد تومان در حوزه مترو ری هزینه شده است

هزینه ساخت هر کیلومتر مترو 250 میلیارد تومان است/ 500 میلیارد تومان در حوزه مترو ری هزینه شده است
شهردار تهران با حضور در شهرری با اشاره به پروژه های نیمه تمام این شهرستان مثل پل سه راه تقی آباد، مجموعه فرهنگی برج طغرل و خط شش مترو، بر لزوم پیگیری برای تکمیل هرچه سریعتر این پروژه ها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، محمد باقر قالیباف شهردار تهران جهت سرکشی از چند طرح عمرانی و برگزاری جلسه با شهردار و دبیران شورایاری منطقه 20 تهران چهارشنبه 7مهر در سفری یک روزه به شهرری آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

قالیباف نماز صبح امروز (چهارشنبه) را در مسجد علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) شهرری اقامه و پس از آن با نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

,

وی به همراه سید احمد صفوی شهردار منطقه20 طی بازدید میدانی از سوله بحران محله 13 آبان و میدان میوه تره بار شهرری بازدید کرد.

,

شهردار تهران در ادامه سفر یک روزه به شهرری در جلسه تصمیم گیری مجمع مشورتی با نمایندگان تعیین شده نواحی این منطقه شرکت کرده و طی گفتگو با دبیران محلات نواحی به بررسی مشکلات محلات پرداخت.

,

قالیباف در این جلسه به نقش و اهمیت شورایاری ها در پایتخت اشاره کرد و گفت: هم اکنون تهران تنها شهر در کشور است که شورایاری ها در آن شکل گرفته و تثبیت شده اند.

,

وی در خصوص جدایی ری از تهران اظهار داشت: طی چند سال گذشته بحث جدایی ری از تهران مطرح شده است که ما باید در جهت منافع مردم بکوشیم و آنچه که به صلاح مردم است، اجرا کنیم.

,

شهردار تهران با بیان اینکه در صورت جدایی ری از تهران، مردم شهرری از امکانات زیرساختی شهرداری تهران محروم خواهند شد، ادامه داد: خط شش مترو با حدود هفت کیلومتر طول، به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) امتداد پیدا کرده و تا سال دیگر این پروژه به اتمام می رسد، هزینه ساخت هر کیلومتر مترو 250 میلیارد تومان است که تا سال آینده هزار و 500میلیارد تومان تنها در حوزه مترو ری هزینه خواهد شد.

,

قالیباف با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرری مثل پل سه راه تقی آباد، مجموعه فرهنگی برج طغرل و خط شش مترو، بر لزوم پیگیری برای تکمیل هرچه سریعتر این پروژه ها تاکید کرد.

,

در این جلسه که در محل سالن جلسات شهرداری منطقه 20 برگزار شد، اکبری، وهابی، رستملی، پیرانه، سبزعلی، باقری و قبادی به عنوان نمایندگان نواحی منطقه 20، مشکلات ناحیه و محله خود را بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه