اخبار داغ

زمان پخش آخرین قسمت دورهمی

زمان پخش آخرین قسمت دورهمی
آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری پنج شنبه مقابل دوربین خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری پنج شنبه مقابل دوربین خواهد رفت.,

همچنین آخرین قسمت از این برنامه شنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

,

مهمان‌هایی که قرار است در این سه قسمت با مدیری به گفت‌وگو بنشینند، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نیما مسیحا، سید علی ضیا، فقیهه سلطانی و ... خواهند بود که به تناسب برنامه تعدادی از این مهمان‌ها برای پخش انتخاب می‌شوند.

,

ادامه پخش و ضبط «دوهمی» به بعد از ماه محرم و صفر موکول می‌شود و در این مدت زمانی مهران مدیری قصد دارد تا فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» را کارگردانی کند و به احتمال فراوان گروه تولید و ساخت این برنامه بعد از ماه صفر دوباره کار خود را آغاز خواهند کرد.

,

برنامه «دورهمی» به کارگردانی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت، اجرای مهران مدیری و بازی بازیگرانی چون: سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، رامین ناصر نصیر، سروش جمشیدی و ... پنج شنبه (21) جمعه و شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه