اخبار داغ

سردار مهدیان نسب:

کاهش 29 درصدی سرقت در 6 ماهه نخست سال/ قاتلان طلافروش ملایری دستگیر شدند

کاهش 29 درصدی سرقت در 6 ماهه نخست سال/ قاتلان طلافروش ملایری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان همدان از کاهش 29 درصدی سرقت در 6 ماهه نخست سال خبر داد و گفت: همدان به عنوان استان برتر در این زمینه شناخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: از هر 100 سرقت 77 مورد به صورت پیش دستانه از طرف پلیس کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه وضعیت همدان در حوزه جرایم خشن حاد نیست، اظهار کرد: آخرین مورد مربوط به قتل طلا فروش ملایری بوده که دو مجرم سابقه دار پس از مدت ها تلاش پلیس دستگیر شدند و دلیل تاخیر نیز گریختن مجرمان به شهرهای مرزی بود.

,

مهدیان نسب از شناسایی هویت دو جوان که اقدام به خود کشی کرده بودند نیز خبر داد و افزود: این دو فرد چند روز پیش در تپه های عباس آباد به صرت همزمان حلق آویز شده بودند که پس از بررسی و انگشت نگاری هویت آن ها مشخص شده است.

,

وی با بیان اینکه پرونده در دست بررسی بیشتر است، اظهار کرد: در تحقیقات اولیه خودکشی به اثبات رسیده است.

,

مهدیان نسب با اشاره به دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان در 6 ماهه نخست سال بیان کرد: در این مدت  84 باند تهیه و توزیع کالای قاچاق و گمرکی، منهدم و 740 میلیارد ریال کالا کشف و ضبط شده است.

,

وی از افزایش 13 درصدی تماس های مردمی با پلیس خبر داد و گفت: 284 هزار تماس انجام شده که 51 درصد آن عملیاتی و بقیه مشاوره بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

مهدیان نسب، بازرسی از 40 هزار و213 صنف استان را از دیگر فعالیت های ناجا در 6 ماهه نخست سال بیان کرد و افزود: 2 هزار صنف متخلف پلمب و بیش از 4 هزار مورد تذکر گرفته و تعهد کتبی داده اند.

,

وی، انجام 5 هزار و 100 عملیات مبارزه با موادمخدر و پاکسازی مناطق آلوده را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت: 3 هزار و 590 کیلو انواع مواد مخدر و 42 باند خرده فروش کشف شده اند و افزایش 16 درصدی داشته ایم.

,

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین تصادفات فوتی درون شهری 29 درصد و برون شهری 36 درصد کاهش داشته است.

,

مهدیان نسب با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی نیز گفت: امنیت بنیادی ترین نیاز حیات بشری از ابتدا و زیرساخت همه فعالیت ها بوده و نبود آن خطرات مهمی را به دنبال دارد.

,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امتیت و مردم، امنیت ساز است، تصریح کرد: هفته ناجا فرصتی برای معرفی خدمات  نیروی انتظامی به مردم است که امسال با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" از 9 تا 16 مهر برگزار می شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه