اخبار داغ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

دستگیری 349 نفر قاچاقچی موادمخدر در آذربایجان غربی/ یکهزار و 677 برنامه در هفته ناجا اجرا می شود

دستگیری 349 نفر قاچاقچی موادمخدر در آذربایجان غربی/ یکهزار و 677 برنامه در هفته ناجا اجرا می شود
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۴۲باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران و در تشریح برنامه های هفته ناجا سال 95 اظهار کرد: در این هفته مجموعا یکهزار و 677 برنامه در ۱۲۱ موضوع در آذربایجان غربی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود:پلیس 6 هدف را در اجرای برنامه های هفته ناجا در دستور کار دارد که افزایش اعتماد عمومی جهت مشارکت های مردمی، توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس، نمایش توانمندی پلیس، جلب مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی و تعمیق سطح تعامل با دستگاه های دولتی در تامین امنیت و آرامش از جمله این اهداف است.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اولین روز هفته ناجا که  مصادف است با ۹ مهر با حضور یکپارچه کارکنان پلیس در نماز جمعه شروع و ۱۵ مهر نیز با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا پایان می یابد.

,

اصلانی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم نیز پلیس اقدامات خوبی برای تامین امنیت در اجتماعات مردمی در دستور کار دارد ودر اغلب مساجد توسط کانتری ها و پلیس افتخاری برای برقراری نظم و امنیت برنامه های ویژه ای مدنظر است.

,

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز که از ۱۲ مهر شروع می شود، مجموعا ۴۰ برنامه توسط ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان اجرا می شود و امسال نیز برای اولین بار زنگ امر به معروف در یکی از مدارس نواخته خواهد شد.

,

اصلانی اشاره ای نیز به کشفیات پلیس استان در حوزه موادمخدر داشت و بیان کرد: ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاس شبانه روزی در ۴۵ روز متلاشی شده است که ۳۰ نفر دستگیر و ۱۷دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف که ارزش ریالی انها سه میلیارد ریال است.

,

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد:۵۴۴کیلو گرم انواع موادمخدر از این ۹ باند کشف شده که ۵۰ کیلوگرم آن متعلق به استان و مابقی قرار بود به کشورهای هلند، ایتالیا و یونان قاچاق شود

,

وی به آمار شش ماهه نخست امسال نیز اشاره ای داشت و یادآور شد:  با همکاری نهادهای اطلاعاتی و شهروندان ، طی  شش ماهه نخست امسال ۴۲باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته ایم.

,

اصلانی تصریح کرد: 349 نفر قاچاقچی در جریان انهدام باندهای فوق الذکر دستگیر شده و دستگیری دوهزار و 93 توزیع کننده خیابانی و جمع آوری سه هزار و 839 معتاد متجاهر نیز از طریق کمپهای ماده ۱۶ و ماده ۱۵ از جمله موفقیت های پلیس در شش ماهه نخست امسال بوده است.

,

وی درباره تردد اتباع بیگانه نیز یادآور شد: طی جلساتی که با استانهای شرقی و سازمانهای مسئول امور حمل و نقلی داشته ایم، در بحث ورود اتباع بیگانه به کشور با کاهش ۸۵درصدی مواجه بوده ایم.

,

اصلانی اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردم و مسئولین و با توجه به وظایفی که قانونگذاران برای پلیس تعریف کرده اند؛ در حوزه اجرای طرحهای امنیت اخلاقی نیز عملکرد خوبی داشته ایم که از جمله آنها می توان به کاهش ۱۷درصدی مزاحمتهای خیابانی اشاره کرد.

,

وی با اشاره به عملکرد پلیس امنیت عمومی نیز تأکید کرد: کاهش درگیری ها و نزاعهای خیابانی، برخورد با سفره خانه های سنتی که از قلیان استفاده می کردند و پلمپ ۴۵واحد صنفی متخلف بعلت عدم توجه به تذکر پلیس در بحث عدم استفاده از قلیان و همچنین برخورد با اراذل و اوباش، از دیگر اقدامات انجام شده پلیس امنیت عمومی در قالب اجرای طرحهای امنیت اخلاقی در شش ماهه نخست امسال بوده است.

,

وی با تقدیر از اصحاب رسانه وبا اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: خبرنگاران همیشه در تمام صحنه های جامعه حضور دارند و در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران دوشادوش رزمندگان اسلام می جنگیدند و موجب تقویت روحیه رزمندگان می شدند.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یادم هست در وصیت نامه یک شهید ۱۷ ساله خواندن که نوشته بود: "جسمم را به خاک، روحم را به خدا و راهم را به شما سپردم" و این راه معنای وسیعی دارد که یقینا خبرنگاران نیز در حفظ این راه نقش و تاثیر بسزایی دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه