اخبار داغ

تمدید مهلت انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

زمان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

زمان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، دکتر حسین زاده لطفی اظهار داشت : با مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14  شنبه 10 تا  سه‌شنبه 13 مهرماه در  سایتwww.azmoon.org انجام می شود و نتایج آن روز شنبه 17 مهر 95 اعلام می شود و تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت شدگان به مصاحبه دکتری تخصصی سال 95 می توانند با مراجعه به سایتwww.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته مجدد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, www.azmoon.org , www.azmoon.org ,

به گفته دکتر حسین زاده لطفی کسانی که در اعلام اولیه نتایج نیز قبول شده اند و حتی در واحدهای محل پذیرش نیز ثبت نام کرده باشند، می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند. نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، هفته آینده اعلام می شود.

,

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ داوطلبی با مجموع وزنی نمرات خام منفی و صفر، به مصاحبه دکتری دعوت نشده، گفت: برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی تمامی پذیرفته شدگان در دروسی که نتوانسته اند حداقل 33/33درصد نمره دروس آزمون را کسب کنند، باید دروس جبران را از 4 تا 10 واحد درسی بگذرانند.

,

وی با بیان اینکه تاکنون کمتر از 10درصد کل داوطلبان دوره دکتری تخصصی پذیرفته و ثبت نام شده اند، اظهار داشت: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا قبل از امتحان جامع باید نمره قبولی در آزمون‌های تافل، آیلتس، MSRT و یا آزمون EPT را کسب کنند.

,

حسین زاده لطفی تأکید کرد: اساساً در مقطع دکتری در کشورهای پیشرفته دنیا نیز آزمون ملاک نیست و فعالیت های پژوهشی داوطلب و توانمندی او برای پژوهش و تولید علمی، ملاک ارزیابی است.

,

وی ابراز امیدواری کرد: با جذب بیش از 11 هزار عضو هیأت علمی در سالهای اخیر، دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه کیفیت کمک شایانی کرده باشد.

,

 تمدید مهلت انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

,

حسین زاده لطفی افزود: مهلت انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا 15 مهرماه تمدید شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org با توجه به علاقمندی خود انتخاب رشته کرده و برای تکمیل ثبت نام خود به واحدهای محل پذیرش مراجعه کنند.

, www.azmoon.org ,

در این مقاطع، رشته های جدیدی نیز در برخی واحدها اضافه شده که لازم است داوطلبان با دقت بیشتری بررسی کنند.

,

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد درخصوص تکمیل ظرفیت انتخاب رشته باآزمون مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی و دکتری حرفه ای (آزمون سراسری) بخصوص در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی گفت: تا نیمه مهرماه، تاریخ و چگونگی تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه