اخبار داغ

آنچه مردم باید بدانند؛

اگر کسی از زیر چتر ولایت فقیه بیرون رود، به اعماق خواهد رفت

اگر کسی از زیر چتر ولایت فقیه بیرون رود، به اعماق خواهد رفت
رویداد ثابت نمود رای ۲۵ میلیونی سال ۸۸ که یک پایگاه اجتماعی عظیم ایجاد کرد که نمی تواند در مقابل یک عامل مکتبی، مذهبی و اعتقادی مثل اصل مترقّی ولایت فقیه عرض و اندام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا، تبیین و تشریح مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در درس خارج فقه خود، در خصوص دیدار یکی از رجال سیاسی (احمدی نژاد) با ایشان قطع نظر از اینکه چرا رسانه ای شد حامل نکات و تحلیل های متفاوتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

هر کس بنابر منافع و مبانی اعتقادی خود از آن برداشت می کند و سعی در به حداقل رساندن اصابت ترکش های انتقادی مخالفین به خود و به حداکثر رساندن بهره برداری به نفع خود هستند.( کلُّ حزبٍ بَما لَدَیهِمْ فَرِحُونَ)

,

عده ای گفتند: ظاهر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این است که قلبا” معظم له مخالف حضور ایشان در انتخابات است و این پیام دارای هیچ ماوراء باطنی و مخفی نیست.

,

عده ای دیگر گفتند: در جنگ صفین امیرالمومنین (ع) نیز مالک اشتر را از در خیمه معاویه بازگرداند، در حالی که قلبا راضی به انصراف مالک اشتر نبود ولی بین حفظ اساس دین و اصل امامت و بین فدا کردن و نادیده گرفتن زحمات پشین یک فرد از یاران دومی را برگزید.

,

مسلما” بعد از عبور همه ی این تحلیل ها این رویداد برای ۲ گروه ۲ پیام را متذکر می شود:

,

الف: نیروهای مومن و انقلابی باید بدانند راه و خط کش و ملاک و معیار و محور ولایت فقیه است.

, الف: نیروهای مومن و انقلابی باید بدانند راه و خط کش و ملاک و معیار و محور ولایت فقیه است.,

بر این مبنا حمایت و پیروی از کسی که شاید بیشترین حمایت رهبری و حتی هزینه شدن ایشان و نیروهای متعهد و انقلابی را به خود اختصاص داده تنها به زمانی برمی گردد که در چارچوب ولایت فقیه حرکت کند و به مجردی که از آن انحراف پیدا می کند باید منتظر از دست دادن پشتوانه ای خود یعنی نیروهای انقلابی باشد.

,

این رویداد ثابت کرد رای ۲۵ میلیونی سال ۸۸ که یک پایگاه اجتماعی عظیم ایجاد کرده است، نمی تواند در مقابل یک عامل مکتبی، مذهبی و اعتقادی مثل اصل مترقّی ولایت فقیه عرض و اندام کند.

,

این مسئله در کوتاه مدت شاید برخی دوستداران انقلاب و نیروهای خودی ناخوشایند باشد اما در دراز مدت، عامل نفوذ ریشه های مبنای ولایت فقیه در توده های مختلف جامعه خواهد بود، ضمن اینکه باید دانست اعتقاد ما این است که رویش های انقلاب بسیار فراتر از این است که با کنار گذاشته شدن یک نیرو، یک مهره و یک عنصر حتی مفید و فعال سرعت حرکت قطار کند شود.

,

ما در بند یک شخص و یک دوره زمان نیستیم و باید در چنین تلاطم های عناصر مستعد ولی پنهان رخ نمایان کند و تربیت شود و این یعنی رویش انقلاب.

,

ب: دشمنان و مخالفین گوش خوابانده داخلی و خارجی که از این خبر بسیار خوشحال و خندان شدند بیشتر در معرض این تذکرند.

, ب: دشمنان و مخالفین گوش خوابانده داخلی و خارجی که از این خبر بسیار خوشحال و خندان شدند بیشتر در معرض این تذکرند.,

اینکه عده ای، این الوقت فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و لزوم اطاعت بی چون و چرا از ایشان را تنها زمانی که به نفع آنهاست مطرح می کنند و نیشتر می زنند باید غنیمت شمرد.

,

این ها در این فصل از روزگار، سیاست دایه های مهربان تر از مادرند که برای فرصت سازی ۴ سال دیگر جهت اثبات مطلوبیت روش مذاکره در رابطه با ابر قدرت ها، رقیب یا رقبا و اطرافیان آنها را نسبت به گذشته ننگین خود (هجمه به نظام اسلامی و ولایت فقیه و فتنه گران درسال ۸۸) ملامت و محکوم و محاکمه کرد و نسبت به آینده هشدار داد.

,

خلاصه سخن اینکه نوسان تحولات در نظام جمهوری اسلامی چنان بصیرت و درک سیاسی جامعه ی ما را بالا برده است که رویدادهای از این قبیل برای سطوح مختلف معرفتی قابل هضم است و این هم باز از رویش های انقلاب اسلامی و از امتیازات مردم سالاری دینی و آزادی اندیشه در نظام اسلامی است.

,

مردم بهترین حکام  و قاضی هستند و می بینند که گاهی اصلی ترین بازیگران عرصه سیاسی کشور اگر زیر چتر ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله(ص) است بیرون روند به اعماق خواهند رفت و به حاشیه کشیده خواهند شد، چرا که این سیره ی اهل بیت(ع)، سنت پیغمبر خدا(ص) و تقدیر الهی بوده و هست و خواهد بود.

,

حجت الاسلام ناصر صابری

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه