اخبار داغ

روزهای خوش یک سرباز سنندجی/ افتخاری برای «خدمت» زیر پرچم کشور

روزهای خوش یک سرباز سنندجی/ افتخاری برای «خدمت» زیر پرچم کشور
سرباز نمونه سنندجی می گوید؛ دوران شیرین سربازی، جوان‌های ما را «مرد» کند و افتخاری برای «خدمت» زیر پرچم محسوب می‌شود...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، الا ای پادگــــان خشــک و ســوزان ، دل ما را تو باز کـــردی پریشــــان، دم دروازه شـــــهـر کــــه رســــیدیم ، صدای طـــبـــل و شیــپور راشنیدیم، همه گفتیم که این طـبل نظـــام است ، از این پس زندگی بر ما حرام است، به پادگان رفـــــتیمو محیطـــو دیدیم ، هــمه با هــم از جامــون پریـــدیـــم...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

لـــباس ســربازی فــانـوســخه داره ، دل ســربـاز هزار تا غـصـــــه داره، از آنوقت بود که آموزش شروع شد ، خوشــــی و شل بودن با هم تموم شد، نوشتم نامـــــه ای با برگ چایــــی ، کــــــــلاغ پر میروم مـــادر کجایــی ....

,


سرباز، روی صفحه شطرنج هم حساب کنی، آنقدر مهم است که می‌تواند وزیر رفته را برگرداند؛ همان روز اول که به دنیا آمدی، پسر که باشی پایت چندماه یا چندسال نوشته می‌شود. جنگ هم که باشد اول از همه روی تو حساب می‌کنند.

,
,

 

,


سربازی، دوران خوشی که با پایان آن پسر آماده ی شروع به دوران دیگری از زندگی است، شاید بارها و بارها شنیده ایم که ابتدای ورودش را سخت و پایانش را غم انگیز تر از شروعی می دانند که آماده اند چون کوله باری از تجربه و خاطرات را برای همیشه با خود رقم می زنند.

,
,

 

,


هفتمین جشنواره ی سرباز در سنندج در حالی برگزار شد که پدرام محمودی به عنوان سرباز نمونه متاهل معرفی شد در این زمینه با وی و همسرش به گفتگو نشستیم.

,
,

 

,


وی که 22 سال سن دارد از روزهای خوش سربازی می گوید که؛ من خودم اعتقاد دارم دوران سربازی مثل دانشگاه است، واقعا یک دانشگاه مجانی  چرا که شما هیچ تاریخی را در کشور ما سراغ نداری که مردها در یک جمعی بنشینند و این جمله را استفاده نکنند؛ «یادش بخیر سربازی که بودیم...»

,
,

 

,


وی گفت: در سربازی و دوران آموزشی با تمام سختی ها ، من به نوبه خودم درس زندگی آموختم و تجارب زیادی کسب کردم که فکر میکنم در آینده حتما به کارم می آید ، با دوستان خوبی آشنا شدم و از جمله کسانی که به دلم نشستند و بسیار خوشحالم که چنین دوستانی دارم.

,
,

 

,

, ,


سارا مبارکی هم که هم سن و سال همسرش است و یک سال است که با مشغول سربازیست ازدواج کرده است می گوید؛ با اینکه همسرم سربازی می کند اما چون به خاطر دفاع از وطنم است همیشه و در همه حال یارش و خوشحالم که از همان دوران سربازی زندگیمان را آغاز کردیم.

,
,

 

,


وی به تعریف موفقیت در زندگیش اشاره کرد و گفت: موفقیت در هر کاری وقتی محقق می شود که نسبت به یک سری کلمات آگاه باشیم . این کلمات عبارتند از: پشتکار ،پیگیری و پویایی و پتانسیل.این کلمات شاید، انرژی لازم برای ادامه مسیر پرپیچ و خم زندگی را بعد از هربار شکست خوردن  بدهد.

,
,

 

,

من سعی می کنم درکارهایی که علاقه دارم وارد بشوم و فعالیت کنم. در حین کار هم با داشتن پشتکار  از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنم.

,

 

,


وی در پایان به زوج های جوان نمونه توصیه کرد ؛ توصیه و نصیحت های خوب در هر حوزه ای رو معمولا افرادی میتوانند بکنند که در آن راه پیر شده باشند، بنده تازه در اول راه هستم. به هرحال من همیشه در کارهایم سعی دارم تا بیشتر از اطرافیانم تلاش کنم. کمتر از همه انتظار داشته باشم. به عبارت دیگر استفاده از همان کلماتی در ابتدا اشاره کردم. پشتکار، پتانسیل ،پویایی.

,
,

 

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه