اخبار داغ

جبهه اصلاحات در حال طراحی سناریوی جدید انتخاباتی

دو قطبی معیشت و امنیت راهبرد پسابرجامی دولت برای انتخابات

دو قطبی معیشت و امنیت راهبرد پسابرجامی دولت برای انتخابات
بعد از فرمایشات فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته وضعیت طیف دولت و جریان اصلاح طلب دچار یک شعف پر از ابهام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس تیم دولت تا قبل از این می توانست با دوقطبی سازی فضای سیاسی و اجتماعی پشتیبانی قطعی طیف اصلاح طلب را بدنبال خود داشته باشد ولی اکنون طیف اصلاحات تصمیم گرفته است با وضعیت جدید باید سناریو های دیگری را طراحی و دنبال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

از این رو اصلاح طلبان دو مسیر را همزمان تعریف کرده اند، ورود با یک کاندیدای تمام عیار اصلاح طلب؛ چرا که رییس دولت اصلاحات سال 92 گفته بود چهار سال دولت روحانی زمینه ورود در سال 96 را برای ما فراهم می کند.

,

برخی سران اصلاحات گفتند دولت روحانی رحم اجاره ای اصلاحات است، همین مسئله روزهای اخیر باعث شده است  که مجددا این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

,

حمایت مشروط از روحانی باعث شد تا برخی از سران اصلاحات بر این باور شدند که در انتخابات آینده چون مهره ای که بتواند وارد شود و پیروز شود نداریم بنابراین باید سعی کنیم یکسری امتیازات قطعی مانند برخی وزارت خانه های کلیدی را  از روحانی برای 4 سال دیگر گرفت.

,

با کاهش شدید ظرفیت اجتماعی و عقبه حمایتی دولت در پسا برجام دولتیان تنها راه موفقیت در انتخابات پیش رو را تغییر استراتژی از معیشت به امنیت و ایجاد دوقطبی های کاذب و استفاده از ظرفیت هایی مانند فوت یک خواننده مطرح و یا ... تعریف کرده اند.

,

از این جهت طیف امید با یک سر در گمی برای تقابل و دوقطبی سازی کاذب روبرو شده است و سعی می کند مانند تیر اندازی که در شب تاریک از ترس به هر جنبنده ای، حتی یک شبه شلیک می کند تا جانش در امان باشد.

,

هر کسی که در مظان شرکت در این عرصه قرار بگیرد توپخانه امید در اقداماتی پیش دستانه سعی می کند رقیب را از گردونه خارج نماید تا روحانی در یک زمین خالی بازی برد برد خود را محقق سازد./انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه