اخبار داغ

چرا اصلاح‌طلبان به بیانات رهبر انقلاب توجهی نمی‌کنند؟

دوقطبی‌سازان مدعی‌العموم!

دوقطبی‌سازان مدعی‌العموم!
علی‌رغم تاکید رهبری بر ممانعت از ایجاد دوقطبی مضر، اصلاح‌طلبان و دولت‌مردان همچنان بگومگو می‌کنند و به اتهام‌زنی‌ها و اختلافات افکنی سیاسی ادامه می‌دهند تا روندی که از سال‌ها قبل شروع کرده‌اند، متوقف نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نصیحتِ رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور سابق مهم‌ترین رویداد سیاسی سال 95 محسوب می‌شود و این ارشاد معظم‌له که با تبعیتِ مخاطب آن تبدیل به یک حکم شد در آینده‌ای نه‌چندان دور، تاثیر بسزایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قطع‌به‌یقین هیچ تحلیل‌گری نمی‌تواند بیانات امام خامنه‌ای را تفسیر نماید و تعبیرِ قابل اطمینانی از علت مصلحت‌اندیشی رهبر انقلاب در این بُرهه از زمان ارائه دهد، بنابراین واکاوی چراییِ سخنان معظم‌له و عرضه‌ی فرضیه‌های تخیلی، امری ناشایست و در عین حال به‌دور از سِرشت انقلابی است.

,

رهبر انقلاب در نطقِ تاریخی‌شان بر لزوم وحدت برادران مومن تاکید کردند و با مضر خواندن ایجاد دوقطبی در کشور، خواستار پایان یافتن «بگومگوها» و حرکت در نقطه‌ی مقابل دشمن شدند؛ رئیس جمهور سابق ساعاتی بعد با انتشار نامه‌ای تبعیت خود از اوامر رهبری را اعلام و صریحاً عنوان کرد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد، طرفداران احمدی‌نژاد و قشر ولایت‌مدار جامعه نیز بدون چون‌وچرا مصلحت‌اندیشی رهبر انقلاب را مورد ارج نهادند.

,

همانطور که انتظار می‌رفت رسانه‌های حامی دولتِ تدبیر و امید و چهره‌های سرشناس اصلاحات سخنان رهبری را مورد تفسیربه‌‌رأی قرار دادند و اتفاقاً به این بخش از بیانات معظم‌له برای اولین‌بار توجه بسیاری داشتند لکن آنچه که مورد غفلت قرار گرفت تاکید امام خامنه‌ای از ایجاد «دوقطبی مضر»،«بگومگو»،«اختلاف» و «حرکت در برابر دشمنان» بود.

,

محمدرضا عارف سخن به علم غیب گشود و عنوان کرد: «نهی رهبری به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد»، کواکبیان خواستار محاکمه‌ی رئیس جمهور سابق توسط دستگاه قضایی شد اما در این میان هیچکدام از اصلاح‌طلبان ولایی، نگفتند همان رهبری که به فلانی توصیه کرده در فلان قضیه شرکت نکند، از مسئولین نیز خواسته است به جدال‌های زیان‌بار پایان دهند.

,

آنطور که از ادله پیداست، عده‌ای نمی‌خواهند این دوقطبی مضر از صفحه‌ی روزگار حذف گردد و همچنان بر مواضعِ تنش‌زا و ملتهب کننده اصرار می‌ورزند. این‌ها همان‌هایی هستند که توصیه‌ی حضرت آقا به احمدی‌نژاد را امتحان الهی قلمداد می‌کنند اما عتاب و انتقادات رهبری از عملکرد دولت را در جریان برجام و اعتماد به آمریکا، عزت و دستاورد می‌دانند.

,

کسانی که امروز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب ایجاد دوقطبی را زیان‌بخش می‌خوانند، همان‌هایی هستند که در طول سه سال گذشته مدام بر طبل نفاق کوبیدند و با تقسیم مردم به دو دسته‌ی ناهمگون، سپهر سیاسی ایران را شعله‌ور کردند.

,

اتفاقاتی که اکنون در حال نمود یافتن است به فتنه 88 شباهت زیادی دارد و مسئولین حاشیه‌ساز انقلابی‌نما با حرکات و اظهارات خود سعی در برافروختن احساسات طرفداران جناح رقیب و تکرارِ هشتادوهشتی دیگر در 96 هستند. با هر ساعتی که از پنجم مهرماه می‌گذرد بهتر به شالوده‌ی پیام معظم‌له و مصلحت‌اندیشی ایشان ایمان می‌‌آوریم چراکه واقعاً برخی‌ها حاضرند برای حذفِ منتقدان خون بریزند و نظام را تا آستانه‌ی آسیب‌پذیری مهلک پیش ببرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه