اخبار داغ

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان اهر:

تشریح برنامه های هیات رزمندگان اسلام در اهر

تشریح برنامه های هیات رزمندگان اسلام در اهر
مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان اهر برنامه های هیات رزمندگان اسلام در اهر را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به برنامه های هیات رزمندگان اسلام اهر در دهه اول محرم اظهار داشت: هیات رزمندگان اسلام مانند سالهای گذشته بر اساس تصمیمات ستاد مرکزی طبق فرامین مقام معظم رهبری برنامه های مختلفی را اجرا خواهد نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال ,

وی با بیان اینکه امسال هیات رزمندگان اسلام اهر برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است گفت: برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم از یازدهم تا بیست و سوم مهرماه جاری به مدت سیزده شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: از روز دوشنبه یازدهم مهرماه برنامه های این هیئت آغاز می شود که با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و زیارت عاشورا به مدت بیست دقیقه آغاز، بیست دقیقه سخنرانی و سپس ۴۵ دقیقه مداحی و سینه زنی و پذیرایی پایان بخش مراسم هر شب خواهد بود.

,

محمدی با بیان اینکه از سخنرانان و مداحان کشوری، استانی و شهرستانی جهت برگزاری این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است، گفت: آیت اله حاجی زاده نماینده ولی فقیه در شهرستان اهر به عنوان اولین سخنران این مراسم خواهد بود و در شبهای بعد نیز میزبان حاج آقا فروغی که از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه هستند خواهیم بود.

,

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان اهر در ادامه از همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم « شانزدهم مهرماه » ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل مسجد امام خمینی (ره) توسط واحد خواهران هیئت) واحد عترت) خبرداد و اظهارکرد: در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی برنامه پذیرایی، عزاداری و سپس نماز جماعت برگزار خواهد شد.

,

محمدی در پایان گفت: هیأت رزمندگان اسلام در روزهای پس از عاشورا و تاسوعای حسینی در روزها پنجشنبه هر هفته تا اربعین سید و سالار شهیدان برنامه سخنرانی و عزاداری از ساعت ۲۰ الی ۲۲ شب خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه