اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

شهدا ولایت پذیر و لبیک گوی ولایت فقیه بودند/خسارت سران فتنه به نظام هماهنگ با اجانب بود

شهدا ولایت پذیر و لبیک گوی ولایت فقیه بودند/خسارت سران فتنه به نظام هماهنگ با اجانب بود
امام جمعه شهرستان ریگان گفت:سران پلید فتنه خاتمی، موسوی و کروبی خسارت زدند به نظام و می‌خواستند انقلاب را بدهند به اجنبی و همانگ شده بودند با دشمن اینها خسارت برای نظام به وجود آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی شب گذشته در یادوراه شهیدان محمد آبیار و قاسم پیش بهار با بیان اینکه باید نام شهدا را زنده نگاه داشت،اظهار داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

امام جمعه ریگان ادامه داد:شهدا ارتباطشون با خدای متعال قوی بود، ارتباط قوی داشتند شهدا، زیر توپ و تانک شدیدترین سختی‌ها و مشکلات شب عملیات نماز اولشون ترک نمی‌شد.

,

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه مساجد خلوت شده و شهدا این ارتباط را با خدا قوی کرده بودند،تصریح کرد: تحجدهای شبانه آنچنانی، ارتباط وصل بود چه بسیار خانواده هایی هستند که آنقدری که به فکر خوراک و پوشاک فرزند خود هستند به فکر غذای معنوی فرزندانشان که نماز باشد نیستند. ما نسبت به نماز کاهلیم و کوتاهی می‌کنیم.

,

وی ادامه داد:خانواده های عزیز بسیاری از مشکلاتی که در زندگی ما رخ می‌دهد حتی دعواهای زناشویی و بسیار اوقاتی که صبر ما کم است این است که از لحاظ روحی در آرامش نیستیم. نماز ما را آرام می‌کند. یاد خدا و ذکر خدا انسان را قوی می‌کند. ارتباط خیلی مهم است.

,

خطیب جمعه ریگان بیان داشت:دومین ارتباطی که شهدا داشتند ارتباط با ائمه معصومین و بعد از ائمه معصومین ارتباط با امام عظیم شان بنیانگذار این مکتب بود و این ارتباط قوی بود در شب های عملیات و کوچکترین مشکلی پیش می آمد به ائمه معصومین متوسل می‌شدند .

,

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه شهدا با کسی رودربایستی نداشتند امر به معروف می‌کردند،افزود: ارتباط شهدا با امام خیلی قوی بود. ولایت پذیری شهدا قوی بود. امام می‌فرمود بروید جبهه جوانها و نوجوانهای کم سن دست می‌بردند در شناسنامه تا به حرف امام لبیک بگویند و ولایت پذیر بودند.

,

وی تصریح کرد: سران پلید فتنه خاتمی، موسوی و کروبی خسارت زدند به نظام و می‌خواستند انقلاب را بدهند به اجنبی و همانگ شده بودند با دشمن. اینها خسارت برای نظام به وجود آورند.

,

رنجبر ماهانی در ادامه با اشاره به اینکه ولی فقیه این سه نفر را خصوصی نصیحت کردند ،تصریح کرد:بعد از نصیحت رهبر معظم انقلاب این ها اردو کشی داشتند و ولایت‌پذیر نبودندو بعد افرادی سنگ آنها را به سینه می زنند. ولایت پذیر کسی است که نگذارد حرف امامش بر زمین بماند.

,

وی افزود:جمعه ای که گذشت نکته ای را در نماز جمعه شهر ریگان عرض کردم. خیلی‌ها آمدند در فضای مجازی گفتند دعوای شخصی است. بعضی‌ها شیطنت کردند و گفتند امام جمعه شهرستان با آش صلواتی هم مخالف است!

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:گاهی اوقات بعضی فیلم‌ها که می‌بینید از پشت صحنه آن خبر ندارید. از گریم پشت صحنه چیزی نمی‌بیند و بنده هم در طول این سه سال اصولگرا و اصلاح طلب برایم ملاک نبوده و از روی هوی و هوس هم چیزی نگفتم. گاهی بعضی از اشخصاص مشکل اعتقادی و فکری دارند. که این باعث عقبگرد شهرستان می‌شود. حرفهایی می‌زنند که دشمن می‌گوید.

,

رنجبر ماهانی اشاره داشت به فصل بازگشایی مدارس و بیان داشت:خانواده هایی هستند هزینه های لوازم التحریر و فرم لباس مدرسه فرزند خود را ندارند روحیه شهدا را در خود زنده کنیم و آنها را شناسایی و به آنها رسیدگی کنیم .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه