اخبار داغ

سوتی تاریخی در 4 استقلالی ها! / عکس

سوتی تاریخی در 4 استقلالی ها! / عکس
استقلال سه پیروزی رسمی متوالی بر پرسپولیس دارد و این رقم تا به حال به عدد چهار نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناتصویری که در زیر می‌بینید برای اولین بار در صفحه فرهاد مجیدی منتشر شد و حالا به یکی از کری‌های رایج استقلالی‌ها در فضای مجازی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

این عکس پاسخ به یک سوال مهم هم بود. اینکه وقتی فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و الغرافه عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد مربوط به 4 برد پشت سر هم او با لباس استقلال مقابل پرسپولیس بود یا اینکه 4 گل وی به پرسپولیس را نشان می داد که در حالت دوم حسین کاظمی بارها گفته که یکی از آن گل ها که مجیدی ادعا می کند را وی زده است.

,

 

,

هر چند این عکس نشان داد که منظور مجیدی برد 4 دربی مقابل پرسپولیس است اما، یک اشکال تاریخی بسیار بزرگ دارد؛ اینکه شماره دربی‌های پایان یافته به سود استقلال در آن درست روی انگشت‌ها درج نشده است.

,

 

,

آبی‌ها سه شهرآورد 69، 70 و 71 را به سود خودشان خاتمه دادند، اما مطابق با تمام آمار ثبت شده از تقابل پرسپولیس و استقلال، دربی 72 با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

,

 

,

در این بازی که در قالب تورنمنت چهارجانبه تهران برگزار می‌شد، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده برای استقلال گل زدند و هادی نوروزی هم دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

,

 

,

برد بعدی آبی‌ها در دربی 73 و با نتیجه سه بر صفر رقم خورد. در واقع استقلال سه پیروزی رسمی متوالی بر پرسپولیس دارد و این رقم تا به حال به عدد چهار نرسیده است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه